Thursday 3 August 2017

PETUA AWET MUDA UNTUK KULIT, KUKU DAN RAMBUT DENGAN OMEGA GUARD SHAKLEE

SEMPENA MERDEKA SALE!!!

I like like like sangat promosi OMEGA GUARD kali ini. 


Saya suka Omega sebabnya sesuai sangat untuk kulit sensitif. 

Secara ringkasnya, ini antara keistimewaannya; 

1. Mengandungi asid lemak Omega 3 (EPA & DHA) 

2. Kajian mengatakan sangat bagus untuk kulit iaitu bantu mengekalkan hidrasi kulit, melambatkan prosess penuaan kulit . 

Bermaksud dapat mengurangkan kedutan-kedutan halus di permukaan kulit. 

3. Penting untuk Agen Anti-Keradangan iaitu melindungi kulit dari sinaran matahari /UV 

4. Sesiapa kulit kering & ingin kurangkan kedutan garisan halus di atas permukaan kulit, cubalah dengan asid lemak Omega 3 

5. Sumber asid lemak kualiti tinggi iaitu Omega Guard Shaklee 

5. 3 kali proses penyulingan terhadap Omega Guard untuk menapis logam-logam berat & bahan pencemaran lain sebagai contoh metal, merkuri, plumbum yang boleh merosakkan sel kita. 

6. Omega Guard adalah bersumberkan ikan di pasaran yang mengandungi EPA & DHA  lebih tinggi 

7. Masalah rambut kering , EPA & DHA boleh membantu melembapkan sel kulit rambut 

8. EPA & DHA dapat membantu penyerapan nutrient di folikel rambut & membantu untuk rambut kering, bercabang dan juga atasi masalah keguguran rambut. 

Best kan AWET MUDA dengan OMEGA GUARD SHAKLEE?


Sumber Google


Sumber Google

Sumber Google

Jika ingin Anda dapatkan menyeluruh tips kulit boleh teruskan membaca lebih lanjut 4 Tips Kulit Sihat

Jadi kepada sesiapa yang berminat menjadi Ahli Shaklee dengan ingin membuat belian Omega Guard Shaklee, caranya ialah boleh berpeluang membeli secara 5 botol Omega Guard dan paling best akan dapat sekali Voucher RM60. 

Pembayaran keahlian: 

Ahli : RM68.90
Postage Semenanjung/Sabah Sarawak: RM10.60/RM21.20

Free Membership: Membuat pembelian sebanyak 200 point uv dari mana-mana hasil jumlah dari produk. Setiap produk mempunyai point uv tersendiri. Contohnya Omega Guard adalah 33 uv.

Free Postage: Jika ingin keahlian sekali free postage, pembelian adalah dari RM800 ke atas. 

Jenis Penghantaran: Citylink dan Gdex. Jika inginkan perkhidmatan poslaju, boleh beritahu Faizah di whatsapp.

Seperkara lagi, jika inginkan menjadi ahli di bawah Team Faizah untuk pembelian promosi Omega atau mana-mana vitamin. Boleh berikan details dan bank in terus kepada Faizah untuk diuruskan segala pendaftaran keahlian. 

Seandainya tidak berminat mendaftarkan keahlian dan ingin membeli satu atau 2 botol sahaja, boleh juga membeli secara individu melalui Esell pada langkah-langkah di sini: 

1. Klik pada pautan ESELL OMEGA GUARD 

(Pautan ini sesuai yang ingin membeli secara satu atau 2 3 botol Omega. Tapi seandainya ingin membeli 5 botol lebih baik direct dengan Agen Shaklee yang SAH untuk terus menjadi ahli dan Voucher RM60. Seandainya tidak ingin menjadi ahli, boleh beli 5 botol di sini tetapi Voucher RM60 anda tidak akan dapat. Begitulah syarat yang Shaklee tetapkan)

2. Seterusnya akan ke pautan website Shaklee yang selamat untuk prosess tempahan dan bayaran yang sangat mudah. Di halaman pertama adalah berkenaan Terma dan Syarat yang dinyatakan sebagai tanda Agree. Klik tanda Agree jika anda bersetuju untuk meneruskan, pastikan nama dan alamat adalah disemak betul semasa pembelian nanti.

● Anda diberi 48 jam selepas menerima barang untuk membuat sebarang aduan jika barang yang diterima adalah berlaiman dari yang ditempah melalui online. 

● Jika Anda menerima barang yang rosak, 3 hari tempoh yang diberi untuk dikemukakan semula kepada pihak Shaklee Product di cawangan-cawangan berdekatan Anda atau Anda boleh sahaja Contact Faizah tentang hal ini dengan memberikan gambar slip kertas  produk yang diselitkan di dalam kotak yang tertera nombor invoice dan gambar produk yang baru dapat. 

Tambahan lagi, jika Anda nak dapatkan vitamin keesokkan harinya, sebaiknya submit order ini sebelum jam 3 petang. InsyaAllah akan sampai esok harinya. 

3. Selepas menekan klik Agree tadi, Anda akan ke Halaman Senarai Produk. Senarai ini turut menyatakan harga produk dan kuantiti produk boleh diubah mengikut keinginan Anda. 

4. Seterusnya selepas Anda memilih vitamin yang ingin dibeli, Anda perlu klik Checkout untuk terusksn ke Halaman Alamat & Nama untuk lokasi penghantaran. 

5. Selepas semua maklumat diisi, Anda boleh klik Continue untuk ke Halaman Pengesahan Pesanan. Pesan ini akan dihantar melalui hanya GDEX atau Citylink. Harap Anda selesa dengan perkhidmatan yang dipilih oleh Shaklee ini. 

6. Setelah itu, Anda perlu klik Proceeed For Payment untuk membuat pembayaran melalui Kad Kredit atau Kad Debit. 

7. Di Halaman Pembayaran, Anda perlu kemukakan maklumat kad diperlukan dan klik Confirm Payment.

8. Selepas klik Confirm Payment, kebiasaaannya Anda akan melalui laman web dari pihak Bank yang tertera pada Kad Anda untuk proses pengesahan melalui penghantaran PIN MSOS CODE ke telefon bimbit. PIN MSOS CODE ini seperti CODE TAC  untuk transaksi pemindahan banm ke bank seperti kita biasa buat di maybank2u atau cimbclicks.

9. Selepas pembayaran BERJAYA dibuat,emel pengesahan pembelian atau invois akan dihantar ke emel Anda sebagaimana emel yang Anda isi di Halaman Alamat  & Nama. 

TAHNIAH tersaksi Anda BERJAYA. 

Jangan lupa selepas Anda buat belian, whatsapp Faizah untuk dapatkan konsultasi dan berikan juga nombor invois Anda untuk rujukan Faizah. Lagi satu perkara, nombor tracking dari Citylink atau Gdex yang Anda beli secara ESELL boleh dapat daripada Faizah ya. Itu kan hak Anda perlu tahu. Biasa update dalam masa 24 jam di dalam sistem. 

Jika ada mempunyai masalah kulit ke dan ingin #ShakleeEffect? 



Sekarang Faizah mencari dan beri peluang kepada 15 orang untuk dibantu dari segi kulit dan juga menjana pendapatan bersama Team #TWFSK

Apa yang best dengan membina karier dengan Shaklee ialah: 

✔Gaji hari-hari (Untung runcit dari jualan. Hehe)

✔Gaji setiap bulan ( Kami panggil Bonus. Bonus naik dah ni. Alhamdulillah)

✔ Road to Car Bonus

✔ Road to Master Coordinator

✔ Trip Tajaan Shaklee Umrah

✔ Trip Melancong (Naik Cruise, Bangkok) 

Best tak? 


Jika Anda berminat dengan produk & keahlian Shaklee,

Hubungi Faizah seperti details di bawah:

Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Page: Diari Si Energy Booster
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)


COD: Bahau & sekitarnya




3 comments:

hasliynda umairah beauty said...

menarik dan membantu

cikkyra90.blogspot.com said...

Makanlah omega guard. Salah satu vitamim asas ni

rahma shop said...

thanks buat artikelnya,, ijin di share gan
dan jangan lupa kunjungi link kami di http://blackwaletfacialsoap.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...