Sunday 29 June 2014

SANGAT BEST VITAMIN C SHAKLEE NI!!!

Oo hoi.. hoi... weh korang VITAMIN C SHAKLEEku tinggal berapa je dah ni..



Nampak ni boleh dikira-kira je kan..
kene buat stok cepat2 ni.. :D


Sustained Release Vita-C Plus
180 tablets
Tahan 6 bulan

Nak tahu kenapa saya kata best VITAMIN C ni? Saya sebenarnya try ni sebab gosok je gigi. Asyik la berdarah je.. habis berus gigi darah-darah. Fikir-fikir lagi lebih baik saya beli je vitamin C shaklee. Tengok fungsinya pula bertepatan dengan masalah yang saya hadapi. Alhamdulillah.. selepas consume vitamin C, masalah ini tidak timbul lagi.. syukur.. :)

Jom kita tengok apa manfaat VITAMIN C Shaklee nie!!!MANFAAT UTAMA :

✿Membentuk Kolagen
- Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

✿Memperbaiki Simptom Pendarahan
-Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

✿Peningkatan Sistem Imun
- Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema.

✿Memerangi kanser
- Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang
kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan.

✿Mencantikkan Kulit
- Pengambilan Vitamin C hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

✿Memperbaiki Insomnia
- Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.

✿Mengekalkan kolestrol sihat
- ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

Amacam berminat tak? Jom place order dengan saya... 


Boleh order terus kepada saya:

 FAIZAH | SHAKLEE ID : 1084165 | emel : fareast90kyra@gmail.com | 0136625745 (sms/ wassap)

 FREE consultation AFTER SALE!!

Wednesday 25 June 2014

CERITA ISNIN DAN SELASA...

Isnin baru-baru ni.. baru je.. hihi.. saya, mak dan kakak pergi ke shah alam. Tujuan utama haruslah ke HQ SHAKLEE di SUBANG. Beli shaklee untuk diri sendiri dan family time RAMADHAN. Bak kata orang.. persediaan untuk tenaga ye dak??hihi. Yang mana customer order pun saya belikan juga. Kebanyakan yang first time beli dan repeat order. Tapi sebelum pergi jauh lagi mengenai shaklee. Bagi story mory dulu.. :)

Sebelum Subang, saya singgah Shah Alam.. biasa kalau saya mandu. Manyak slow.. hahaha.. lagi2 kalau bab lori besar lalu kat hiway jalan tengah. Walaupun kita di barisan kiri sekali. Masih lagi wujud rasa gerun dgn 'raksasa' tu. Pergi Shah Alam pun sebab nak pergi Bangunan Canselori, UiTM Shah Alam. Hehe.. cop2 untuk pengesahan ptptn. Nak jadikan biasiswa. Semoga saya dapatlah freekan ptptn tu kan.. amin.. tahu pun sebab tanya senior time diploma dulu. Dia degree furniture dapat kelas pertama. Dia dapat freekan ptptnnya. Semoga saya pun mengikut jejak langkahnya ye.. korang doakan permudahkan urusan ni ye.. amin.. doakan saya dapat keje cepat2.. amin..  :)

Ni nak bagi tips kat korang yang result cgpa melayakkan anda kelas pertama. Korang pergi kat website ptptn tu. Cari borang pengeculian bayaran. Lepas tu korang mintak cop pengesahan. Kalau student UiTM tu pergi terus ke Bangunan Canselori je.

Dah setel part ni, saya pergi PKNS, Shah Alam. Saje cuci mata. Dah lama tak berjalan kan. Lagi pun Hq Shaklee tutup pukul 7. Hihi., boleh lagi berjalan. Lagipun dah jamak. Hee.. :D seperti biasa PKNS pasti ada jualan. Baju kurung, dress, blouse, tudung bawal dan shawl buat mata ni tahan je sabar. Lagi2 dress.. ohoi... sape2 nak belanja saya dress untuk bufday saya hujung bulan ni. Boleh je.. hahaha.. sila..sila..sila..

Kite belanja 1 gambor jual2 di PKNS.. hihi

Tak beli pun. Tengok je.. cuci mata katakan.. hahah... tu je mampu buat masa sekarang. Hihi.. dah cuci mata, kita gerak ke Subang.

Dah membeli belah di Shaklee. Tibe2 sorang uncle cina ni datang borak2 dengan kitorang mengenai shaklee. Dia beli b complex tak silap. Dia kata botol kecil tapi khasiat bagus!! See uncle pun kata bagus. Korang amacam? Tak nak try vitamin shaklee yang hebat ni?? Hikhik.. saya jatuh cinta dengan shaklee since 2013 lagi taw terus jadi distributer. Even time tu student akhir di UiTM. Uncle tu dia cakap lutut dia asyik sakit sikit. Saya kata la makan la omega dan Ajht. Ape lagi mak saya dok pot pet dengan uncle ni mengenai makan 2 jenis vitamin ni. Haha.. testimoni depan mata. Maybe uncle ni baru jadi ahli kot. Tapi dia ada cakap 'AJHT itu manyak laku.. asyik tiada aje' . Memang betol pun. Tapi sekarang ni AJHT dah restock balik. Kalau tak tu, baru announce dah abis. Kalau korang yang menantikan AJHT. Dah ada taw.

Haaa,, ramai duk  tanya. Tak de shaker ke? Baru minggu lepas dapat message daripada shaklee mengatakan sudah restock. Ape lagi grab terus... beli 6 botol. Hoho.. :)


Isnin pergi hq, selasa (24 Jun ) kita pos. Maybe esok sampai kot. 
Hah.. tgk tu shaker ada.. hihi.. ni gambor lepas posto..posto.. hikhik.. plastik kuning dan merah tu apam balik. Omak den ngidam.. haha.. 


Last sekali kita belanja satu gambor yang keadaannya tak bersedia senyumnya.. hihi.. sori mak.. lebiu!! Mmmuaahhhh!! 


Edit baik punya.. hahah.. ada i luv lagi.. i love shaklee!!!! :)


Eh... x last lagi.. ada lagi.. hihi...belanja lagi gambo.. 



Tibe2 gelap.. puas ku cerahkan.. erm.. tapi sebenarnya nak belanja tengok produk2 shaklee kat belakang tu. Hihi.. meh order dengan saya sekarang! Menyempat lagi promote.. haha..



Hah.. yang ni lah HOT RAMADHAN!! Saya sediakan family dengan ESP + MEALSHAKE + PERFORMANCE DRINK untuk sahur sepanjang RAMADHAN nanti. Untuk tambah tenaga.. anda di luar sana harus milikinya sekarang!! Kalau nak order bolehlah contact saya.. :)


Boleh order terus kepada saya:

 FAIZAH | SHAKLEE ID : 1084165 | emel : fareast90kyra@gmail.com | 01129142418 (sms/ wassap)

 FREE consultation AFTER SALE!!

Monday 23 June 2014

TESTIMONI VIVIX SHAKLEE

Semalam ada kakak ni menceritakan pengalamannya memberi anaknya yang berumur 6 tahun dengan vivix shaklee. Ya Allah.. hanya Allah sahaja tahu perasaan seorang ibu yang kerisauan dengan anak sekecil itu. Anaknya baru sahaja operate membuang ketumbuhan kanser. Anak sekecil itu menghidap penyakit kanser hemogioma. Selepas operate dia telah memberikan anaknya Vivix berserta juga ESP dan Vitamin E. Sebab nak recover balik operate itulah sebabnya dia mengambil langkah untuk mengambil shaklee. Dalam banyak2 produk dia cuba, vivix shaklee lagi menampakkan perubahan yang paling OK. Terbaik katanya!! Sebab kakak ni pun banyak sangat dah dia mencuba pelbagai jenis supplement. Kali ni vivix ini menampakkan perubahan luar biasa katanya.

Vitamin E pula sebgai sapuan pada parut operate tersebut manakala ESP itu memang anak sangat2 menyukainya susu. Alhamdulillah selera makannya baik.

Itulah pengalaman seorang ibu yang share kepada saya mengenai sakit anaknya. Saya sendiri terkejut anak seumur 6 tahun menghidap penyakit kanser. Sama2lah kita mendoakan semoga ibu ini tabah menghadapinya dan semoga anaknya sentiasa sihat.. amin...





Boleh order terus kepada saya:

 FAIZAH | SHAKLEE ID : 1084165 | emel : fareast90kyra@gmail.com | 0136625745 (sms/ wassap)

 FREE consultation AFTER SALE!!

Saturday 21 June 2014

SENYUM...


Apa sahaja kita lakukan.. kita harus positif dan sentiasa senyum..

Barulah awet muda selalu.. hihi.. peace!!

Kalau nak buat ape-ape pun, 1st dalam kepala kita fikirkan ialah positif..

Daripada positif itulah kita membentuk diri kita. Baru sentiasa ada aura positif!

Nak bentuk diri kita menjadi positif bukan sehari dua ye.. memerlukan masa..

Seperti juga kite berbisnes, takkan kita terus jadi hero ye dok? Kita mesti daripada zero.. ape pun kite mesti senyum ape kita buat.

Jom latih diri kite semua senyum.. :) sedekahlah katakan..

Saya suka senyum sorang2.. haha.. gelak sorang pun ada.. lagi2 kalau hadap handphone.. hihi.. nanti mulalah kakakku kata "gila eh".. hahah..

Teringat dulu mase saya praktikal dengan Jabatan Hutan Negeri Sembilan. Tapi saya di tempatkan di Pejabat Hutan Kuala Pilah. Forester selalu panggil saya "BUDAK SUKA GELAK". Dah tu mereka semua tu suke buat lawak. Jadi saya gelaklah.. hihi.. awet muda..

Sama juga berbisnes Shaklee, macam2 penyakit yang saya jumpa daripada masalah kesihatan customer. Kadang bile kite follow up balik customer ni. Itu yang buat kite senyum dan gelak tu. Bayangkan first time nak beli shaklee dengan saya, saya akan tanya kesihatan mereka. Biasa feedback mereka ada yang monyok je gaya bahasa. Tak ceria... tapi saya tetap nak tolong dan bantu mereka ceria kembali. Saya kan ada family yang mempunyai masalah kesihatan juga. Saya join shaklee pun sebab ingin bantu family saya ceria kembali. Alhamdulillah mak abah saya makin ceria dan adik beradik pun sama.  Bila customer situasi tak ceria ini yang buat saya makin nak tolong dan consult mereka sedaya yang boleh.

Ape berlaku selepas makan shaklee?? Customer saya kan yang dahulunya monyok je message.. sekarang.. hah!! Jadi best fren!! Asyik gelak dan senyum macam saya dah.. hahha.. itulah penangan shaklee.. buat orang makin ceria hidupnya..

Ceriakan dirimu... :) peace.....



Hihi.. alamak tarikh tu.. sekarang 21 jun. Gambor kt instagram haritu.. :)

Korang nak shaklee boleh sms/wassap saya je.. 


Boleh order terus kepada saya:

 FAIZAH | SHAKLEE ID : 1084165 | emel : fareast90kyra@gmail.com | 01129142418 (sms/ wassap)

 FREE consultation AFTER SALE!!




DUNIA SHAKLLEEKU

Throwback gambor ni.. haha..



27/2/2014.. weeee!

Sbb ape ku suka pergi HQ shaklee kat EMPIRE, Subang..
Sbbnya suka ngintai orang yg beli belah shaklee kat sanalah! Haha
Aura lain macam sikit..
Lagi bertambah semangat dan seronok tengok aunty2 akak2 abg2 yang membeli shaklee kt sini.. org2 shaklee pun friendly..
Kadang2 dorg share juga dorg makan ape nak bg kulit halus malus, bestlah!
Tengok org beli belah je dah seronok2.. lagi2 yang beli berkotak2.. best! Rasa kita pun nk up lagi bisness!! Ada sekali tu time beli dorg ajak gi join dengar bengkel nutrisi.. tak salah time tu talk mengenai Hati. Tapi  tak sempatlah.. kita rushing nk balik n9 kan..

Kalau ada bengkel nutrisi yg membolehkan diriku pergi, akan ku pergi.. tambah lagi ilmu nutrisi memang syok! Lagi2 kalau family atau customer kita ada masalah kesihatan, kita boleh consult dorg lagi tiptop!

Korang x nak join shaklee?? Hahah.. best taw! Ilmu kayu pergi ke ilmu nutrisi.. memang jauh lari.. tp ilmu kan luas. Kita grab je ape yang ada.. yang penting "DO IT WITH LOVE and MONEY WILL FOLLOW" Haha... ye dok? :D

(Bulan Ramadhan x pegi HQ tapi korang semua boleh beli dengan saya spt biasa.. saya klik2 je on9 shop kt shaklee tu.. barang shaklee korang tu akan sampailah nanti dihantar oleh shaklee hee.. tggu depan rumah k)

Jom join shaklee!! :)



Setiap kali nak pergi HQ SHAKLEE di EMPIRE tulis dulu siap2 dalam form order ni. Eh.. eh.. terselit plak herbal blend kan. Haha..



Ni pembelian shaklee pada awal bulan JUN ni haritu.. bekalan diri sendiri, family dan customer



Posto.. posto.. posto.. hee.. awal bulan hrtu sampai hari ini org nak set cadangan kurus & cantik. Semua nak cantik & kurus time raya nanti! Jom2 cabar diri turunkan berat badan masa bulan RAMADHAN !! Saya akan consult anda.. jangan risau.. :)



Ni masa announce awal bulan JUN haritu, terus customer2 termasuk saya yang dah lama makan vitamin E ni grab cepat2. Customer-customer pun yang ambil ni kebanyakan dah lama makan Vitamin E. Ape org kata "REPEAT ORDER". Hihi.. TQ pada yang membeli.. Anda di luar sana mahukan kulit gojes mojes.. jom2 dapatkan VITAMIN E ini.. 

^___^

Boleh order terus kepada saya:

 FAIZAH | SHAKLEE ID : 1084165 | emel : fareast90kyra@gmail.com | 0136625745 (sms/ wassap)

 FREE consultation AFTER SALE!!







Thursday 19 June 2014

VITAMIN E SHAKLEE

Bulan JUN semestinya bulan yang saya nanti-nantikan! Hoho.. its my birthday!!!!! Meh nak story ni.. hihi.. macamne bercintanya saya dengan VITAMIN E. Ni 1st produk saya bersama shaklee taw. Sebelum saya jadi distributer inilah produk pertama sekali bertakhta di hati.


Hujung Bulan 10 2013 saya mengenali 
VITAMIN E COMPLEX SHAKLEE
(sebelum Distributor)

Saya fikir memang berbaloi saya beli ni sebab isinya ada 120 biji, 1 hari 1 biji. So, tahan 4 bulan la. Itu yang best melabur membeli shaklee ni. Tahan berbulan-bulan. Hihi. 

Lagi pun saya tak pernah lagi makan mana-mana supplement. 
Term "TAKUT" mesti ada. Yela ramai kata makan supplement tambah selera makan la.. macam-macam la.

Alhamdulillah, saya share la cerita shaklee dengan kawan saya yang nurse. Jadinya dia ceritakan kepada saya shaklee memang bagus. Doc dia kt hospital pun makan. Kakaknya yang cikgu juga ada mengambil shaklee semasa mengandung anak 1st. Dia pun push saya jadi DISTRIBUTOR.

Inilah puncanya saya jatuh cinta dalam DUNIA SHAKLEE..

Hujung Bulan 11 2013 saya dengan 
OFFICIAL MENJADI 
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Kali ini saya masuk menjadi SID secara 
FREE MEMBERSHIP

Masa ini saya student akhir di UiTM Shah Alam. Jadi saya bukanlah daripada kos bisnes ke. Memang tak pun. Tapi dalam subjek saya belajar kayu ni still ada lagi subjek marketing. Projek bisnes itu la ini la. Saya pun gabungkan ilmu marketing daripada subjel saya belajar masa diploma ke degree. Ilmu niaga memang zero. 

Saya redah je tipsnya.. memang REDAH!!! Hihi
Itu sebab dapat free membership
Daripada best fren kat kampung sampailah ke abang dan kakak master saya tanya.. haha.. budak tak tau malu memang mcmni kan.. hihi.. :p

Awal Tahun 2014, saya repeat balik 
1 BOTOL VITAMIN E SHAKLEE

Masa ni thesis sem akhir memang buat huru hara la.. haha.. nama pun thesis kalau tak menangis buat thesis, tu memang power cekal hati. Saya buat thesis adoi macam2 hal. Time tu la result daripada experiment tak ok. Time tu la instrumen tu nak buat hal. Sebaik on time grad!! Hahah.. memang manis la walaupun menangis macam 7 gunung air telaga., wakaka.. >.<

Walaupun dugaan, Vitamin E harus repeat! Kawan-kawan pun ramai menegur, katanya memang muka saya yang merah2 dek kerana jerawt dah kurang merah. Muka mulai licin. Pori-pori makin mengecil. Hah! Ni bukan saya cakap.. kawan-kawan saya yang tegur. 

Tapi saya perasan senggugut saya dah tiada macam dulu. Sebelum makan vita e ni. Memang muka suka pucat dan berjalan pun penat kalau time period. Memang kawan saya akan sentiasa belikan coklat untukku. Nak alkalikan asid perut kan.. petua cikgu saya dulu., hihi..memang menjadi.

Bulan 6 Tahun 2014, 
HARUSLAH REPEAT LAGI!! KAN PROMOSI JUN 2014 
VITAMIN E COMPLEX SHAKLEE
BUY 6 FREE 1


Buy 6 free 1 ni sudah bertuan.. hihi. Korang ape lagi, grab cepat2 sebelum abis promo bulan ni!! Grab uoollls!!!


NAK FREE MEMBERSHIP? 
Buy 6 free 1 ni la terus jadi ahli!! Syok beb! Sape nak ,merasa duit bonus kali pertama dengan SHAKLEE.
Meh la join!!
Kongsi dengan kawan-kawan beli ni..xpun family pun boleh.. :)


KELEBIHAN VITAMIN E SHAKLEE

- Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan
penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas
- Memperbaiki peredaran darah
- Memperbaiki tisu
- Melindungi paru paru dari pencemaran udara
- Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan
- Mengurangkan parut & masalah jerawat
- Mengurangkan tekanan darah
- Membantu dalam pencegahan penyakit katarak
- Meningkatkan prestasi atlit dengan mengendurkan otot kaki dari kekejangan
- Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari
- Menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat
- Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk)
- Merendahkan kadar kolesterol
- Membantu mencegah pertumbuhan abnormal sel terutama kanser
- Meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki
- Juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu
dalam perhubungan suami isteri
- Membantu kawasan gelap areola mengecil dan warna puting
menjadi cerah semula
- Membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual
- Mengatasi masalah kedinginan dalam perhubungan suami isteri di kalangan ibu menyusu
______________________

Haa..  lpdah bace dah kan kisah pengalaman saya dan tips2.. haha.. tips kot rasanya yang di atas tu.. tapi saya syorkan anda mengambil sekali dengan ESP!! Memang best!!  ape lagi wassap saya dengan segera!! Hihi...


Boleh order terus kepada saya:

 FAIZAH | SHAKLEE ID : 1084165 | emel : fareast90kyra@gmail.com | 0136625745 (sms/ wassap)

 FREE consultation AFTER SALE!!







Tuesday 17 June 2014

HOT PRODUCT: ESP (Energizing Soy Protein)

ESP Shaklee atau Energizing Soy Protein adalah salah satu  daripada product legendary daripada shaklee selain daripada vitamin tertua di dunia iaitu Vitalea.

Shaklee juga merupakan syarikat pertama yang pertama mencipta makanan tambahan protin berasaskan kacang soya . Hakikatnya, pengasingan protin yang pertama ini dicipta oleh Dr. Shaklee pada awal 70-an. Di mana, kini banyak ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr. Shaklee telah lama mengetahui protin soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.


Setiap 850g (satu tin ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.

Jika diri kita kekurangan Protein. Apa akan berlaku? Jom sama-sama kita check diri kita!
  1.  Rasa lemah, lesu dan tak bermaya..akhirnya menggeletar..
  2.  Kolestrol tinggi, tekanan darah rendah.. jadi pening
  3.  Punca ulser perut + ulser usus 
  4. Luka lambat sembuh akhirnya berparut
  5. Gangguan penglihatan/lama kelamaan jadi kabur 
  6. Antibodi tidak kuat. Bila badan tiada protein, badan tidak boleh melawan penyakit tersebut. Kurang ketahanan
 Kebaikan ESP:
  •  Untuk wanita ingin pregnant atau plan untuk pregnant: Esp pulihara dan pelihara rahim kita  

  • Untuk wanita sedang pregnant: ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi kita. Protein kan bagus untuk tumbesaran


  •  Untuk wanita menyusukan anak:  ESP bantu memperbanyakkan susu badan. Bila kita cukup protein, means kita rasa bertambah sihat dan sentiasa bertenaga

  • Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon: ESP mengandungi kacang soya yang kaya isoflovan dan bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan

  • Untuk sesiapa yang mahu kuruskan badan: ESP buat kita rasa kenyang. Kawal nafsu makan bagus ni. Saya dah try memang kenyang jelah!

  • Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat: ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila badan sihat, kita semestinya boleh lawan penyakit tersebut. InsyaAllah...

  • Untuk sesiapa yang nak cantik: ESP buat kulit kita anjal, gebu dan cerah. Glowing2 gituwww... memang superb cantik!! Tak perlu tepek makeup tebal2... natural beauty je! 

  • Untuk yang ingin berpuasa: ESP bekalkan tenaga. Walaupun berpuasa ni kita rasa cepat letih dan tiada tenaga tapi dengan ESP memang bekalkan tenaga. Lapar dan dahaga tu biasa la kan.. ini semua ujianNYA.
 Sempena bulan RAMADHAN tak lama lagi ni.. apa kata saya syorkan anda dapatkan cepat-cepat ESP ni!! Bonus yang anda dapat pun dah tau ni.. peluang pula depan mata sekarang ni.. puasa nak dekat ape lagi kasi turunkan berat badanlah! Sebulan ni kalau tak ambil peluang ni.. rugilah anda nanti. Ditambah pula bulan ni (JUN 2014) ni peluang anda untuk grab VITAMIN E.. anda akan kelihatan berseri2 semasa raya nanti! :) BONUS HARI RAYA anda! Nak sempurnakan lagi tambah ESP! Glowing2 gituwww.. heee..

Kawan saya di UPSI pun kemaruk dah bercinta dengan ESP!! Hehe...saya suggest dia try ESP + Nestum & ESP + sunquick.. terus wassap saya lak tu.. alhamdulillah.. selain ESP, dia ambil juga alfafa & lecithin.. katanya nak turunkan berat badan sebelum raya. Nak raya pun kene gojes! Dah la bulan RAMADHAN ni nanti "SYURGA" makanan.. ini yang membolehkan orang tak sedar berat badam bertambah.. ape lagi jom place order sekarang!




Boleh order terus kepada saya:

 FAIZAH | SHAKLEE ID : 1084165 | emel : fareast90kyra@gmail.com | 0136625745 (sms/ wassap)

 FREE consultation AFTER SALE!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...