Monday 23 June 2014

TESTIMONI VIVIX SHAKLEE

Semalam ada kakak ni menceritakan pengalamannya memberi anaknya yang berumur 6 tahun dengan vivix shaklee. Ya Allah.. hanya Allah sahaja tahu perasaan seorang ibu yang kerisauan dengan anak sekecil itu. Anaknya baru sahaja operate membuang ketumbuhan kanser. Anak sekecil itu menghidap penyakit kanser hemogioma. Selepas operate dia telah memberikan anaknya Vivix berserta juga ESP dan Vitamin E. Sebab nak recover balik operate itulah sebabnya dia mengambil langkah untuk mengambil shaklee. Dalam banyak2 produk dia cuba, vivix shaklee lagi menampakkan perubahan yang paling OK. Terbaik katanya!! Sebab kakak ni pun banyak sangat dah dia mencuba pelbagai jenis supplement. Kali ni vivix ini menampakkan perubahan luar biasa katanya.

Vitamin E pula sebgai sapuan pada parut operate tersebut manakala ESP itu memang anak sangat2 menyukainya susu. Alhamdulillah selera makannya baik.

Itulah pengalaman seorang ibu yang share kepada saya mengenai sakit anaknya. Saya sendiri terkejut anak seumur 6 tahun menghidap penyakit kanser. Sama2lah kita mendoakan semoga ibu ini tabah menghadapinya dan semoga anaknya sentiasa sihat.. amin...





Boleh order terus kepada saya:

 FAIZAH | SHAKLEE ID : 1084165 | emel : fareast90kyra@gmail.com | 0136625745 (sms/ wassap)

 FREE consultation AFTER SALE!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...