Wednesday 10 August 2016

TESTIMONI 7 HARI DETOKS DENGAN SET KESUBURAN

Assalamualaikum.
Apa khabar kalian di luar sana?

Diharapkan semua baik- baik sahaja. :)

Sebelum itu nak bertanya, anda berminat ingin DETOKS dalam masa 7 HARI dengan SHAKLEE tak? 

Kalau berminat apa kata anda baca entry ini ===> Kenapa Badan Perlu Detoks?

Jika berminat, boleh contact saya pada bila-bila masa. :)



Nak Tahu Permasalahan CUSTOMER?

Ceritanya begini, saya ada dapat whatsapp dari NO yang saya sendiri tidak kenali dari mana datangnya. 

Rupanya bila diselidik secara serius. Ya Allah insan ini rupanya Junior ketika UiTM Shah Alam. Nama je junior tapi umur kami sama. Haha. Dah la menggelarkan diri ini akak pada awalnya. Dah tahu umur, terus tak "Hakaq" daa.. fuiuww Faizah muda lagi okeh. haha. ok gurau! :P

Saya selidik jugalah kenapa beliau inginkan shaklee ini. Selidik punya selidik latar belakang permasalahannya. Saya jumpa mengenai details berat, kesuburannya dan bermacamnya. 

Beliau ini sudah berkahwin bulan 4 haritu dan kini sedang mencuba untuk tingkatkan kesuburan. Beliau tidak pernah sesekali mencuba produk shaklee sebelum ini.

Sebelum makan shaklee, beliau telah pun menurunkan berat badannya dan mendapati period setiap bulan datang. 

Oleh itu, saya menasihatkan beliau untuk mencuba Set Kesuburan yang saya add on bersama Detoks dan Agen Pemecah Lemak.


Pesanan Khas untuk Insan di Luar Sana?


Jadi kepada yang membeli dengan saya, kebiasaannya saya akan menasihatkan mereka untuk memikirkan kembali keputusan memilih shaklee ini. Shaklee kan makanan tambahan yang penuh bernutrisi. Maka saya lebih suka seseorang yang saya consult itu bersedia dari segi mental dan fizikalnya untuk menukarkan gaya pemakanan kepada yang lebih sihat. 

Sebab utama saya membuat begini kerana saya inginkan seseorang itu merasai keberkesanan shaklee terhadap badannya. Sudahlah makan Shaklee yang penuh dengan nutrisi baik, maka pemakanan sangat digalakkan ambil yang lebih baik dan sihat. 

Dari sini kita akan nampak dalam badan kita akan seimbang dengan pemakanan yang sihat dan shaklee. 

Saya berkata begini kerana Pakar Nutrisi sendiri menasihatkan agar pengambilan Shaklee perlu seimbangkan dengan pemakanan yang sihat. Saya pula kan pernah mengalami kulit kronik. Maka daripada pengalaman inilah, yang membuatkan saya faham pemakanan itu penting dengan keberkesanan Shaklee. 

Nak lihat testimoni daripada diri saya sendiri, baca dan lihat di sini > Testimoni Jerawat dan Alahan Kronik


Apakah Vitamin yang Customer saya ambil?


Berbalik kepada cerita customer saya tadi, beliau telah pun bersetuju dengan vitamin pilihan yang saya sebutkan tadi dan bersetuju untuk DETOKS 7 HARI

Antara Vitamin pilihannya:

1. Set Kesuburan

- ESP : Membantu pembinaan dan pemulihan sel. Menguatkan rahim

- B complex : Mengandungi asid folik bagi membantu tingkatkan kesuburan dan
                      mengelakkan stress (faktor kesuburan)

- Vitalea (Multivitamin): Membekal sumber nutrien yang diperlukan tubuh. 

- Alfafa: Mengurangkan keputih, bertindak sebagai kacip fatimah dan buang angin.

- GLA Complex : Menstabilkan Hormon ( ini akan diambil selepas ini)

*ESP, B complex, Vitalea dan Alfafa sahaja di ambil di dalam set subur


2. Set Detoks

- Herblax - mencuci perut dan usus. Membersihkan najis yang tersekat.


3. Agen Pemecah Lemak

- LecithinMembantu memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak yang tersendat di dalam pembuluh darah.




Nak Tahu Hasil 7 hari Detoks untuk Minggu Pertama?


Di dalam Meal plan ini saya ada la ubahkan sedikit. Hehe. So nak tengok hasilnya dari DAY 1 hingga DAY 7? 




















1 KILO turun untuk 1 minggu 

Ok la kan? :)

Satu Percubaan yang baik untuk Customer ini. 



Shaklee Independent Distributor
Faizah Syakira 
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.Syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Tel: 0136625745 (Whatsapp)
COD Area: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau, Bandar Seri Jempol dan sekitarnya




2 comments:

Unknown said...

Salam...terima kasih sudi kongsikan

cikkyra90.blogspot.com said...

:D sama2 wak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...