Wednesday 23 November 2016

ADA SESUATU SAYA BELAJAR DARI BERNIAGA SHAKLEE

Ada sesuatu yang saya pelajari hari ini.

Kalau kita ingin berjaya dalam pelajaran atau perniagaan, duduklah kita dalam kelompok orang yang sebegini.

Kalau kita ingin bersama dengan orang-orang soleh, nak jadi baik antaranya duduklah dengan orang yang baik.


Kalau kita inginkan kedua-duanya, maka kita perlu cari antara ciri-ciri begini.

SubhanAllah.Alhamdulillah. Allahuakbar.

Banyak perkara yang Faizah pelajari sepanjang berniaga.

Bila dikaji balik, proses belajarnya yang saya buat ketika di Universiti dahulu sama seperti berniaga.

Tapi hampir lupa untuk mempraktikkannya.

Kalau kita bersendirian, belum tentu kita dapat jadi baik dan pandai dalam sesuatu hal.

Bila kita duduk bersama dengan orang yang pandai berniaga, baik dan soleh, baru kita nampak kita ada kekurangan dalam diri kita.

Dalam pada itu sebenarnya kita boleh bina aura positif lebih baru yang lebih bersemangat.

Alhamdulillah, hari ini baru mata hati saya celik kenapa Master-master Shaklee begitu menekankan erti memberi di dalam sepasukan.

Bak kata omputih,
"If you want to go fast, go alone.
If you to go far, go together"

"Untuk dapatkan ilmu, tundukkan egomu" - Master Yani

Bila dikenang balik di Glory Resort, Port Dickson ini, terlalu banyak kenangan antaranya inilah titik tolak yang pertama Master Shaklee push saya rempuh blok-blok ketakutan di dalam bisness.

Throwback Kelas Nutrisi Shaklee yang pertama kali saya join. 


Sebenarnya bulan ini, bulan aniversary saya register keahlian dengan shaklee. 

Doakan Faizah terus suksess dalam dunia online Shaklee ya. Moga anda juga turut sama berjaya dalam bidang diceburi. Aminnnn.

Sesiapa nak register keahlian, boleh contact Faizah di Whatsapp
#ShakleeImmunity
#ShakleeDetox
#HealthySkinJournalsFSK
#20StepIncome4Angka
#GelombangShaklee


Jika anda berminat dengan produk Shaklee 
terutama sekali 


&




Jangan lupa untuk hubungi saya segera. 

Stok kini TERHAD!


Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Page: Diari Si Energy Booster
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)

COD: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau & sekitarnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...