Monday 7 November 2016

BOOST YOUR IMMUNE SYSTEM NATURALLY: KEBAIKAN NUTRIFERON SEBAGAI PENGGALAK IMUNISASI KEPADA TUBUH

Ramai yang bertanya dekat saya, apakah vitamin yang saya ambil untuk permasalahan KULIT JERAWAT & ALAHAN yang pernah saya alami? 

Selama 10 bulan saya berjaya konsisten tanpa gagal ialah Produk Antibiotik shaklee iaitu NUTRIFERON. Nutriferon ini dah macam sebahagian nyawa hidup saya. Hehe. Kalau shaklee tak wujudkan Nutriferon, agaknya skin saya ni nak baik pun tak tahulah bila. Alhamdulillah selama 10 bulan ianya berjaya membantu saya. 



Maaf bergambar dengan produk lain pulak kan. Hehe. 
Dulu saya makan Vitamin C, tapi asyik naik juga jerawat. 
Akhirnya saya dah tahu kenapa saya perlukan Nutriferon untuk bantu Vitamin C.
So anda di luar sana yang ada masalah kulit kronik, pastikan ambil Nutriferon sekali bersamakan Vitamin C. 

Disebabkan bulan November kali ini promosi Nutriferon, eloklah saya tulis dekat sini fakta mengenai NUTRIFERON yang anda perlu tahu kan. 

Mari kita mulakan pembacaan! :)

Nutriferon Adalah Penggalak Imunisasi Atau Immune Booster Kepada Tubuh



Sumber Google

Nutriferon penggalak imunisasi (immune booster) ciptaan pakar imun, Dr Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo, Jepun pada tahun 1954.

Setelah membuat kajian selama 40 tahun ke atas ribuan jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, akhirnya beliau telah berjaya menemui interferon semulajadi di dunia iaitu Nutriferon. Beliau telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan iaitu biji labu, bunga Safflower,Honeysuckle Jepun dan biji Plantago mempunyai daya pendorong kepada pengeluaran semulajadi interferon tubuh. 

Nutriferon adalah satu formula eksklusif dan telah dipatenkan oleh Shaklee dan tidak terdapat di mana-mana kedai atau farmasi di Malaysia. Ianya hanya boleh dibeli melalui pengedar Shaklee.

Mereka yang menghadapi masalah antibodi lemah, mudah sakit dan sakit yang lambat sembut sangat digalakkan untuk mengambil nutriferon.

Lagi satu bak kata Nutritionist Shaklee, sesiapa yang bergantung sangat (pengambilan begitu lama) dengan antibiotik sintetik, sebaiknya ambil la antibiotik daripada semulajadi seperti Nutriferon bagi menjamin keselamatan dan kesihatan dalaman. 


Bagaimana Nutriferon bertindak?

NutriFeron MENINGKATKAN INTERFERON semulajadi badan dan sekaligus MENGUATKAN TINDAK BALAS IMUN badan.  

So nak gantikan paracetamol dengan Nutriferon pun boleh. :)

Sumber Google

Di dalamnya mempunyai 30 sachets.
Jangan lupa dapatkan promosi November 2016 kali ini. 
Buy6 Free 1 atau Twin Pack



Pemakanan tambahan NutriFeron ™ yang direka untuk diambil setiap hari dan merupakan adunan empat ramuan botani ini, apabila digabungkan bersama,untuk membolehkan tubuh secara semulajadi meningkatkan pengeluaran interferon tanpa menambah tekanan kepada badan:-


Sumber Google

  • Ekstrak biji labu (Cucurbita moschata), yang telah didapati dapat mendorong pengeluaran interferon;
  • Biji Plantago (Plantage asiatica) yang mengandungi bahan kimia yang dipanggil polisakarida yang diguna untuk merangsang sistem imun;
  • Bunga Safflower (Carthamus tinctorius) polisakarida, yang telah dikenalpasti  dapat mendorong pembangunan makrofaj, sejenis sel darah putih;
  • Kuntuman bunga Japanese Honeysuckle (Lonicera japonica) yang digunakan dalam perubatan Asia.


6 SEBAB MENGAPA NUTRIFERON PILIHAN SAYA DAN ANDA?

Nak tahu kenapa saya sukakan NUTRIFERON? salah satu sebabnya Nutriferon ini Antioksidan dan nak best lagi gabungkan ESP dan VIVIX. Kebabom hasilnya. Selain itu, antara sebabnya yang lain ialah:


1. Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia

Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

2. Meningkatkan paras interferon secara semulajadi*

Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*

3. Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon

Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojima merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo.

4. Rumusan Berpaten Yang Eksklusif

NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee.Ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

5. 40 tahun kajian

Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, Dr. Yasuhiko Kojima telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.Menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.

6. Sejak NutriFeron ™ telah dibangunkan, beberapa kajian klinikal manusia telah mendokumenkan keberkesanan makanan tambahan ini. Kajian ini, yang telah disiarkan dalam jurnal perubatan, seperti Journal Gastroenterology, Clinical Pharmacology and Therapy, dan Journal of Alternative and Complimentary Medicine,, mengetengahkan pelbagai faedah yang berkaitan dengan NutriFeron ™.


Sumber Google


Sumber Google


TESTIMONI GENG KULIT DARIPADA TEAM SAYA

Disebabkan ramai yang tanya saya, Pm dan whatsapp kini saya telah buat satu jadual pemakanan dan vitamin khas untuk individu yang mempunyai permasalah kulit kronik seperti saya. 

Jadi sekarang adalah 3 orang yang sedang saya berikan konsultasi dan monitor keadaan kulit. Saya masih bereksperimen dan terus belajar bagaimana untuk ditambahbaikkan dalam memberikan konsultasi golongan seperti permasalahan ini dari segi pemakanan dan juga dosage yang diperlukan untuk tubuh badan mengikut kondisi masing-masing. 

Nak tahu hasilnya 2 hari lepas? 


Ini ahli baru yang beli full set jerawat dengan saya. Katanya sebelum ini makan Vitamin C tidak memberikan kesan langsung kepada kulit. 

Apabila beliau berkata, saya terus cadangkan kepada beliau ambil Nutriferon dan ini hasil testimoni dalam  1 hari sahaja. 

Begitulah yang saya masa seminggu yang awal saya ambil dengan nutriferon. Doktor pun terkejut hasilnya. Hehe. 

Syukur Alhamdulillah. Tapi nak hasil yang baik, pastikan elak makanan yang beri alahan. 


Jadi kepada Anda di luar sana, bingung untuk dapatkan skin yang lebih dan tidak ingin lagi kulit menjadi lebih parah. Apa kata dapatkan konsultasi daripada saya. 


TESTIMONI NUTRIFERON (SUMBER GOOGLE)


1. Resdung hilang dengan amalkan Nutriferon. 
Samalah juga situasi beliau dengan saya.
Tapi kalau nak lebih best ambil ALFAFA untuk booster imun 
dan juga elakkan alahan. 
Sangat Recommended!

(Promosi November : ALFAFA & NUTRIFERON)



2. Nutriferon sebagai ANTIOKSIDAN
Nak best lagi kan ambil bersama ESP & Vivix.
Kebabom hasilnya! :)


3. Kalau nak tengok testimoni lain berkaitan ini, 
customer saya ada bagi gambar sebelum dan selepas kulit yang dihadapi. 



Jika anda berminat dengan produk Shaklee 
terutama sekali 


&


Jangan lupa untuk hubungi saya segera. 

Stok kini TERHAD!


Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
IG: Testimonikulitshaklee
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)
COD: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau & sekitarnya



1 comment:

Nuha hayati said...

Hai dear! Nuha singgah bw kat sini :)

www.nuhahayati.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...