Tuesday 1 November 2016

PROMOSI SHAKLEE - NOVEMBER 2016

Assalamualaikum semua.
Bulan November kali ini saya boleh cakapkan dekat sini tawarannya sangat BEST!


Best sebab apa?

Sebabnya SET KULIT JERAWATKU sedang rancak dipromosikan sehingga hujung bulan ini.

Alahai pengsan tengok promo macamnilah. Haha. 

Tergoda sungguh.

Terima kasih ALFAFA & NUTRIFERON yang sangat membantu skin saya ini pulih dari JERAWAT KRONIK & ALAHAN.



So kepada kalian yang sedang kehabisan stok bekalan diri sendiri atau keluarga, boleh dapatkan PROMOSI BULAN NOVEMBER ini. 




+ Buy 3 FREE 1 - LECITHIN

Buy 3 FREE 1 - ALFAFA 330 TABLETS
+ Buy 3 FREE 1 - ALFAFA 700 TABLETS
+TWIN PACK (2 kotak) - NUTRIFERON
+Buy 6 FREE 1 - NUTRIFERON
Semuanya sesuai sangat-sangat untuk kulit


Boleh baca dekat sini ye > Testimoni Diri Sendiri

Sebenarnya kan set yang lebih tepat yang saya ambil keseluruhan selama 10 bulan (Campur bulan ini) ialah datangnya dari SET TAWARAN TRIPLET IMMUNE. 




Tiga gambar inilah dari SET TRIPLET IMMUNE.
Jom dapatkan sekarang!


Ya Allah. Saya tak tahulah nak cakap apa dah. Promo kali ini memang best.

Rugi rasanya jika kalian tidak sambar cepat-cepat promo ini, lagi-lagi  yang ada permasalahan kulit kronik yang tak pernah berkesudahan seperti yang pernah saya hadapi dari tahun 2014 hingga tahun 2015. Sedih kan?

1 tahun yang saya hadapi itu, Allahuakbar tak tahu nak cakap.

Jadi kalian yang rasa nak booster keyakinan diri balik apa kata dapatkan kesemua PROMOSI bulan ini.

InsyaAllah saya akan bantu kalian dari segi MEALPLAN.

Eh Lupa nak habaq.
Ada lagi promo ni. 

So yang kulit sensitif boleh cuba dengan GET CLEAN ini.



Jomlah kita menggunakan produk dari bahan semulajadi. Ini je yang mampu untuk kawal kulit kita dari sensitif.

Bila saya fikir balik, bersyukur sangat jumpa produk shaklee.

Tapi kalau nak guna produk semulajadi kenelah sabar. Nama pun produk semulajadi.

Apa pun kita perlu seimbangkan dengan lifestyle lebih sihat, insyaAllah dapatlah kita result yang lebih baik dengan menggunakan produk ini.

Jom kita ubah lifestyle kita!


Jika anda berminat dengan produk Shaklee 
Jangan lupa untuk hubungi saya segera. 
Stok kini TERHAD!


Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)
COD: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau & sekitarnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...