Sunday, 4 June 2017

DETOX DENGAN VIVIX

Sahabat bertanya selepas membaca testimoni kulit Faizah,

"Faizah ambil berapa sudu untuk Vivix masa jerawat nanah?" 

Hentam 2 senduk! Haha. Hehe Gurau saja.

Eh taklah 2 sudu. 

Kalau 2 senduk mahu feloles muka. Muka baby terus. 


Sangat jatuh cinta dengan Vivix Shaklee. 
Sedap pula tu. Pekat sangat rasa anggurnya. 
Vivix ini ambil dari ekstrak kulit dan biji anggur sahaja bukanlah isinya. 


Gambar ini pada Mei lalu, muka langgar pantang makan ayam selama 4 hari. Itu yang naik allergik. Gambar selepas 4 hari pula pada perbezaan gambar ini. Sampai Encik Tunang pun terkejut keberhasilan ditunjukkan oleh Vivix. Beliau tak tahu bagaimana hari-hari makan lauk berebus sahaja. Memanglah laju hasilnya seperti testimoni seterusnya.  


Mei 2017 ini hasil selepas yang allergik tempoh hari.

Kalau nak yang terbaru, gambar Faizah dan Bonda dengan cermin trend terbaru ini la. Sesuai tak Anda lihar cermin mata ini dengan raut wajahku? Lagi satu beli cermin mata sudahlah untuk 3 orang. Kakak satu dan Bonda satu. Rasa macam beli 2 botol Vivix dan 2 kotak Collagen. Mahalnya cermin mata sekarang ni. Ish ish ish. Power naik pulak tu. Kene makan caratomax pula lepas ini. Vivix ini baru ini sebab puasa ambil kembali. Nak kulit lawa ketik raya kan. Hahaha. Dan-dan. 


Sesuai tak cermin mata ini dengan Faizah? Nak kejujuran tahu. Hehe

Eh cerita pasal cermin mata pula kan. Haha. Ini nak cerita mengenai Vivix dan Detox. Bagaimana perubahan testimoni di atas dari allergik tiba-tiba selepas 4 hari kulit semakin baik. Pertama tadi tips Faizah dah beri iaitu pemakanan mesti jaga. Sambil menjaga makanan kita perlu detox juga dengan supplemen Vivix.

Kenapa kita perlu detox? 

Penyerapan nutrient daripada makanan harian dan suplemen akan lebih sempurna setelah badan kita bebas dari toksin. Apabila badan sudah detoks dari awal dan bebas toksin pastinya badan lebih sihat dan kulit lebih cantik. Jom kita buang apa yang patut dalam badan kita ini. 

Apa itu detox? 

Detoks atau nyahtoksinkan adalah proses untuk menyingkirkan toksin, asid, lemak yang menempel dan segala sisa-sisa yang tidak perlu dalam badan. Jika tidak dibuang, bahan-bahan ini boleh menyebabkan organ badan kita tidak berfungsi secara efisyen, khasiat makanan tidak dapat diserap secara maksimum malah boleh mengundang  pelbagai penyakit. 

Jadi dengan ini ingin mengata betapa sukanya Faizah dengan Vivix ini. Vivix adalah minuman kesihatan yang kaya dengan antioksidan yang dihasilkan daripada ekstrak Anggur Muscadine, Lobak Ungu, Elderberry dan Polygonum Cuspidatum yang mengandungi Resveratrol dan beberapa ramuan lain yang semulajadi. Ia merupakan suplemen anti penuaan tahap sellular. 

Vivix bukan sahaja membuang toksik dan tinggi serat. Eh, lupa nak stori. Semasa minum Vivix ini, bab pembuang memang lawas sungguh. Best sangat! Bukan sahaja #ShakleeEffect kulit tapi bab pembuangan itu. Hehe cubalah. 

Vivix Shaklee dapat: 

1. Membantu membaiki sellular DNA kita. 

2. Melambatkan penuaan tahap sellular. 

3. Menggalakkan pembentukan mikondria (Pusat yang menghasilkan tenaga untuk sel) serta 

4. Melambatkan pembentukan Protein AGE yang boleh menyebabkan kerosakan dan mengganggu keutuhan sel sedia ada. 

13 Kebaikan Detox dengan Vivix Shaklee :
1. Mengeluarkan dan membersihkan kotoran termasuk bahan toksik dan beracun daripada sistem tubuh
2. Memperbaiki aliran darah ke organ organ dalam badan
3. Kulit wajah lebih cerah, bersih dan glowing.
4. Memperbaiki masalah penglihatan dan penghadaman
5. Mendapat tidur yang baik dan berkualiti
6. Membantu menurunkan berat badan dan dalam masa yang sama merendahkan paras kolesterol LDL
7. Memperbaiki dan memperbaharui sel sel dari tahap sellular. Kulit akan nampak lebih bermaya dan segar.
8. Nampak awet muda dari umur sebenar. Memberikan perlindungan anti oksidan serta melambatkan penuaan
9. Badan akan berasa lebih ringan, sihat dan bertenaga dari sebelumnya
10. Meningkatkan tahap imun badan terhadap penyakit
11. Menyokong kesihatan otak, jantung dan sendi
12. Mengurangkan simpton lelah, batuk, selsema dan sesak nafas.
13. Menggalakkan kesihatan yang lebih baik secara keseluruhan
Nak baca selanjutnya Testimoni Faizah?




Jika Anda berminat dengan produk & keahlian Shaklee,

Hubungi Faizah seperti details di bawah:

Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Page: Diari Si Energy Booster
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)


COD: Bahau & sekitarnya

3 comments:

mamapp said...

Wow hebatnya ye vivix ni.mama tgk faizah mmg makin comey lepas vivix

atiehilmi dot com said...

waa.. bestnye vivix nih !!!!!!

cikkyra blogspot said...

Mamapp- alhamdulillah. :)

Atie- memang best cubalah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...