Thursday 24 November 2016

TESTIMONI ALFAFA DAN GLA COMPLEX UNTUK ATASI PENYAKIT KULIT DI KAKI




"Tak silap. awal bulan 10 hari itu beli ini untuk kegunaaan kulit yang sedang gatal dan melecet akibat menggaru. Eh dekat kaki pun ada kurap. Mak cakap, darah kau kotor tu. Aduh, tergaru sana sini dah macam apa entah. kikikiki.


Asyik la up status tanya ubat cuci darah.
Dan saye pun cubalah 2 produk ini dengan niat supaya darah tidak kotor, kurap hilang dan tidak gatal-gatal lagi selepas ini. Itu sahaja niatnya.

Tapi nk tahu apa kesan dari amalan saya ini???
-jerawat susah nak keluar
-badan semakin bertenaga
-Eh ada sebulan tak jumpa keluarga. Semalam jumpa mereka,ada yang cakap dah nampak kurus cikit??? kiki bangga kejap
-bila period. Darah tidak berketul macam dahulu. Cair dan lancar sahaja. Tiada lg senggugut yang terlampau tu(saya ada endrometriosis)
-kurap makin kering(boleh tengok kurap kat kaki saya tu)
-kegatalan yg terlampau langsung tiada lagi
-dan pembuangan najis pun lancar (saya ada buasir dah hampir 3 tahun kesan operation yg mula2 dulu)
-Dan kesan yg paling best, berbaloi-baloi saya beli dengan harga itu sebab smpai skrang masih ada lg walaupun saya makan tetap ikut sukatan. acaner tu????

Ni saya sndri yg cuba sebab tak tahan tergaru , mlecet dan pedih. Saya tak beli banyak2. Cuma gla complex & alfalfa je. see!!! niat yang 1 tapi kesan yang mnyeluruh"

Pernah atau sedang alami situasi ini?


Jika anda berminat dengan produk Shaklee 
terutama sekali 


&




Jangan lupa untuk hubungi saya segera. 

Stok kini TERHAD!


Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Page: Diari Si Energy Booster
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)

COD: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau & sekitarnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...