Monday 3 April 2017

9 SEBAB PENTING KENAPA PERLU DETOX

Assalamualaikum. Ramai yang PM Faizah rata-rata nak cuba buat detox. Tapi ramai yang tidak tahu kenapa perlu detox, walhal ini adalah step yang sangat dititikberatkan bagi yang ingin mencuba Vitamin Shaklee. 

Kalau kita tidak buat detox, salah satu simptom paling ketara yang Faizah selalu dapat soalan, 

"Kenapa saya makan Shaklee saya tak dapat efek macam Faizah dapat? Apa Faizah makan?"

Ini antara soalan paling popular sekali yang mana rata-ratanya yang bertanya ini tak pernah beli dengan Faizah pun. Jangan salah faham pula dengan soalan ini. Alhamdulillah yang mana beli dengan Faizah, saya akan pastikan Anda dapat #ShakleeEffect sebenarnya. Aaminn.

Faizah pun sendiri nak dapatkan #ShakleeEffect dari jerawat nanah hingga ke kulit sekarang pun penuh kesabaran. Alhamdulillah bila dikaji balik sepanjang memulihkan kulit ini DETOX sangat penting.

Jangan risau, sebelum ni pun Faizah pernah rasa apa yang Anda rasa. Tiada rasa kesan. Kesan dapat tapi kurang memuaskan. 

Bila join Kelas Nutrisi, baru Faizah faham detoks sangat penting kita buat. Sekurang-kurang setahun tu buat sekali atau pun dua kali. Tapi yang maksud Faizah di sini yang perlu ambil fully detox. Nanti akhir entry ini Faizah akan stori detox yang perlu Anda ambil ya. 

Jom kita baca dan lihat gambar di bawah yang menerangkan 9 SEBAB PENTING KENAPA PERLU DETOX:













Selepas Anda memahami 9 sebab ini, pasti Anda ingin tahu set Vitamin apa yang sesuai kan? 

Faizah pun ingin memulihkam kulit yang berjerawat nanah ini dengan memulakan  SET DETOX dan boleh baca testimoni Faizah sendiri di SINI.

SET DETOX


1. Alfafa Complex - Mencuci darah, usus dan hati. Alfafa ini sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan tubuh badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot. 

2. Herblax - Mencuci perut dan usus- membersihkan najis yang tersekat dan merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersimpan lama atau tersekat. Sangat disyorkan kepada mereka yang mudah sembelit. 

3. Peppermint Ginger Plus- Rumusan empat jenis herba. Selain jintan manis dan jintan hitam, ia juga mengandungi pudina dan halia - herba tradisional telah lama digunakan sejak berkurun lamanya untuk melegakan tubuh. 

4. DTX Complex - Tahukah anda bahawa hati merupakan PEMBERSIH RACUN dalam tubuh kita. Kerana itu ia perlu diservis setiap hari untuk membuang toksik dan racun dari badan kita. DTX complex bertindak sebagai detoksifikasi untuk menyahtoksik bahan beracun dari hati seperti dadah dan bahan bernitrogen bagi memastikan seluruh organ berfungsi secara normal. Apabila fungsi hati terganggu, timbunan toksik dalam badan akan menyerang organ yang lain.

5. Vivix - Vivix Shaklee adalah minuman kesihatan yang kaya dengan antioksidan yang dihasilkan daripa ekstrak anggur muskat, resveratrol dan bersama beberapa ramuan lain yang semulajadi. Ia merupakan supplement anti penuaan tahap sellular yang terbaik di dunia. Detoks program dengan Vivix Shaklee adalah program untuk menyahtoksin yang dilakukan selama 14 hari berturut-turut untuk tujuan 'pembersihan' organ, darah dan sel-sel badan. Ia bukan sahaja semata-mata untuk membuang toksin, malah Vivix Shaklee membantu memperbaiki sellular DNA kita, melambatkan penuaan tahap sellular, menggalakkan pembentukan mitochondria ( pusat yang menghasilkan tenaga untuk sel) serta melambatkan pembentukan protein AGE yang boleh menyebabkan kerosakan dan mengganggu keutuhan sel sedia ada. 

6. Mealplan 7 hari detoks disediakan.


Sumber Google

TESTIMONI

Bukan sahaja detox untuk kulit, tapi ada juga detox tup tup tup hamil. Kepada yang ikhtiar hamil, suka sangat Faizah cadangkan agar Anda pilihlah Set Detox dan ini testimoni tersebut yang boleh Anda rujuk; Testimoni Set Detox & ikhtiar mengandung.


Sumber Google




Sumber Google




Sumber Googgle


Jika Anda berminat dengan produk & keahlian Shaklee,
Hubungi Faizah seperti details di bawah:

Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Page: Diari Si Energy Booster
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)


COD: Bahau & sekitarnya


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...