Thursday, 20 April 2017

NIKMAT DAPAT MAKAN KURMA DARI TANAH SUCI MEKAH

Cerita petang semalam. 

Betapa nikmatnya dapat makan kurma dari tanah suci Mekah. Oh sedap sekali! 

Sampai membuatkan tak makan nasi malam tadi. Hehe. 

Terima kasih Tuan Rumah menghidangkannya. 

Jom kita melihat telatah kami. Hahhaha! Ok bye!


Wahhhh makan kacang banyak jugak semalam, tapi dah siap-siap redho kot-kot keluar jerawat. Hehe. 

Tapi magik la! 

Pagi ni tiada sebarang jerawat keluar. 

Dari nun jauh juga yang boleh rupanya kulit ni ok ye. Haha. Macam-macam pening kepala den bab makan ni. Ok bye!


Kurma Ajwa untuk Najwa. 

Eh itu tajuk Drama. Hehe

Kurma Ajwa untuk Faizah la. Kiki. Perasan!


Air zam-zam. Zam zam ala kazam! 

Air yang paling terbaik. Terbaca satu buku ni kalau nak sihat, amalkan minum air zam-zam ini.

Sebelum minum, selawat dahulu. 


Hehe. Eh orang sebelah ni. Tak fokus pulak.


Meh nak ajar cara makan kismis yang betul. Haha. Tak do kojo boto kan? Osahlah.

Lebar eh muko. 😏


Alololo shuwitttt orang sebelah. Hehe

Itu sahaja untuk hari ini. Hehe

Jangan lupa beli Shaklee ya. Start 1 Mei harga baru akan bermula. 
So nak best, boronglah bulan ini. Terutamanya ESP sangat-sangat rekomen pada kalian untuk buat stok untuk Ramadhan. 


Jika Anda berminat dengan produk & keahlian Shaklee,
Hubungi Faizah seperti details di bawah:

Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Page: Diari Si Energy Booster
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)



COD: Bahau & sekitarnya


1 comment:

Adam said...

Asik tengok gambar terlupa saya nak baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...