Monday, 6 February 2017

OVERNIGHT OAT WITH ESP SOY PROTEIN

Sepatutnya kan. 👉

Sepatutnya kan.👉

Sepatutnya post ini pagi tadi. Haha. Tapi terlupa. Terover excited baca buku. 

Pagi tadi jam 7 pagi dah sarapan dengan Overnight Oat with ESP. 





Cara penyediaannya senang aja.

Contoh nak sarapan esok. Malam sebelum itu pastikan pergi ke dapur dan ambil Tumbler Rubbermaid Shaklee warna biru bersaiz 600 ml itu.

Ok cedokkan 3 sudu ESP ke dalam tumbler.

Ambil organic Oat ikutlah nak takat banyak mana pun.

Letak air ikut takat kepekatan yang anda suka. Referlah pada gambar ini bagaimana banyaknya Faizah letakkan air.

Ini cara Faizah la. Cara anda tak tahulah takat sedap bagaimana nak adjust.

Selepas itu potong buah epal masukkan dalam tumbler dan akhir sekali tabur kismis.

Dah siap letak dalam peti ais. Bolehlah kalau sesiap nak buat malam ini.

Esok pagi nak pergi kerja tak sempat sarapan dekat rumah, bawahlah sekali tumbler tu ke ofis. 




Inilah rupa tumbler shaklee. Sepatutnya bebola kipas dalam ni. :D


Tak ke mudah namanya tu?

Campak-campak siap. Hehe.

Makan sejuk-sejuk sedap giler yang ni.

Apa yang penting ESP Soy Protein mempunyai Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, dan lain-lain.

Pengambilan ESP yang kerap adalah kunci kepada awet muda. Jom kita ke arah awet muda. hehe.

Save duit tu. Jangan lupa pertengahan bulan ini ESP muncul kembali. Aumm 



KEBAIKAN ESP SOY PROTEIN


1. Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan. 

2. Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam  

3. Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan

4. Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.

5. Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan, 

6. Memberi ton warna kulit yang sekata 

7. Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu

8. Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)

9. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral

10. Rendah lemak, tanpa kolestrol

11. Diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protin yang tinggi

12. 1tin 850g dihasilkan dari 30kg kcg soya

13. Diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone

14. Protein soya(tumbuhan )lebih mudah dihadam berbanding protein haiwan

15. Membantu mengurangkan risiko kanser, 

16. Bertindak sebagai antioksidan, 

17. Menguatkan sistem imun tubuh,
 
18. Mempertingkatkan tahap kolestol baik, 

19. Memelihara kesihatan jantung 

20. Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua

21. Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan

22. Pembekal tenaga – membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan  sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan

23. Baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones. 

24. Membantu merendahkan paras kolestrol, 

25. Mencegah osteoporosis 

26. Membantu pembentukan sel-sel baru.

27. Membantu menyembuhkan gastrik. 

28. Memberi kekenyangan, sesuai untuk diet menguruskan badan.

29. Mempercepatkan pemulihan luka selepas pembedahan.

30. Memudarkan parut

31. Membantu pembinaan tubuh kanak-kanak

32. Kecantikan kulit dan rambut


Nak baca testimoni saya? Ada pada link ini:



Stok Promosi Ini terhad!


Jika Anda berminat dengan produk & keahlian Shaklee,
Hubungi Faizah seperti details di bawah:

Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Page: Diari Si Energy Booster
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)


COD: Bahau & sekitarnya




4 comments:

C i k R e n e x said...

Nanti nak try wat. 😊

PeRdU cINta said...

Sangat memudahkan kan cikkyra ^^

nadhie wueen said...

Nampak sedap resepi ni + sihat pulak tu :)

cikkyra blogspot said...

buatlah nanti :) semudah abc aja. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...