Sunday 16 October 2016

BOOST YOUR IMMUNE SYSTEM NATURALLY: TESTIMONI KULIT

Di sini saya kongsikan cerita dari testimoni Supermom Shaklee Story, mana tahu boleh membantu kalian selepas ini atau anda sendiri boleh rujuk testimoni saya sendiri yang mengalami perkara sama seperti Puan Lisa di ENTRY di sini. Seperti saya mengalaminya saya menggunakan SET DETOKS dan juga set Tripple Imunne ( SISTEM IMUNseperti promo bulan ini. Jadi jangan lupa dapatkan set promo bersama Mealplan yang saya guide. 


TESTIMONI PUAN LISA & JERAWAT


(Sumber Google)



"Salam buat semua,

Nama saya Lisa Laing. Saya seorang ibu dan surirumah. Pengalaman saya bersama Shaklee sangat mengembirakan saya dan keyakinan diri saya kembali bila berhadapan dengan orang.Tiada lagi perasaan rendah diri dan benci pada diri sendiri setiap kali melihat.

Perkongsian saya adalah berkaitan dengan kulit wajah saya yang bermasalah teruk selepas saya melahirkan anak pertama pada November Tahun 2010. Wajah yang bebas jerawat dan bersih licin tiba-tiba dipenuhi dengan jerawat yang sangat teruk. Lebih parah ia sakit bagaikan kulit terbakar bila dicuci.

Pelbagai produk dari harga murah hingga ratusan ringgit telah diguna untuk mengubati masalah jerawat saya. Namun tidak juga sembuh. Tetapi ia membuat muka saya ditumbuhi dengan lebih banyak jerawat,kulit muka kemerahan serta kulit terasa terbakar kepedihan setiap kali muka dicuci.

Saya pernah berjumpa Doktor pakar kulit swasta. Doktor memberitahu bahawa masalah saya timbul disebabkan Hormon Exchange selepas bersalin. Ubat yang dibagi doktor memang membantu tetapi bila tidak meneruskan pengambilan ubat yang dibagi doktor jerawat saya timbul dan lebih parah lagi jerawat muka saya semakin teruk. Bayangkan dalam 1 bulan perlu follow up 2 kali dalam 1 bulan. Dalam 1 bulan sahaja ratusan ringgit melayang tanpa kesan memuaskan. Saya sangat berputus asa.

Itulah kisah saya tanpa Shaklee.

Permulaan saya bersama Shaklee bermula apabila saya melayari internet. Banyak sangat testimoni berkaitan kebaikan Shaklee di internet. Hati saya tergerak untuk mencuba produk Shaklee.

(Jika tidak silap saya mula mengenali Shaklee pada tahun 2012.)

Saya merasa bersyukur sangat kerana Shaklee telah membantu saya dalam mengatasi kulit muka yang ditumbuhi jerawat teruk . Kini jerawat teruk bagaikan membakar wajah saya telah hilang buat selamanya. Terima Kasih sangat kepada pengasas Shaklee ini kerana telah mengeluarkan produk yang sangat terbaik.

Sekarang tanpa meneruskan pengambilan Shaklee kulit muka saya tetap sihat dan bebas jerawat. Ada pun jerawat timbul jerawat nakal yang datang sekejap sehaja.
( Hampir 1 tahun mulai 2014 tidak meneruskan pengambilan Shaklee kecuali ambil Vitamin C sahaja )

Lebih mengembirakan saya ialah sekarang saya tidak perlu guna makeup tebal bila berjumpa kawan. Kadang tanpa makeup pergi ke kedai.

Ini adalah senarai produk yang saya ambil:
1) Awal pengambilan hanya dengan Vitamin C dan ESP
2) Bulan seterusnya ada bajet saya tambah Alfafa
3) Ada bajet lagi saya beli GLA untuk bantu stabilkan hormon
4) Bulan seterusnya saya beli Vitamin E
5) Disebabkan saya tidak dapat guna sebarangan produk pencuci muka saya pun mencuba Enfuselle Gel Cleansing. Tidak memedihkan kulit muka saya.


Lihat sendiri testimoni saya. Gambar dulu dan terbaru sekarang (6/10/2015). Tanpa pengunaan berterusan tiada lagi jerawat teruk timbul walaupun saya baru lepas bersalin pada 2/8/2015.

Sekian.

Terima Kasih Shaklee."


OKTOBER SPECIAL: TAHUKAH ANDA?

Terdapat 3 Garis (3 lines) pertahanan dalam sistem imun anda. Apa yang membentuk imuniti anda bukan satu entiti, tetapi lebih kepada sistem organ, sel-sel, dan tisu di seluruh badan anda. Ia adalah penting untuk menyuburkan semua 3 baris untuk memastikan sistem imun anda kuat dan sihat. 

Praktis gaya hidup sihat, pengurusan tekanan yang baik, mengambil makanan berkhasiat dan makanan tambahan untuk diet adalah satu cara yang bijak bagi memastikan sistem imun anda kuat dan memaksimumkan perlindungan anda. 


Bagaimanakah ( 3 lines)  membantu melindungi sistem imun anda?

1st Line:

Tujuan ntuk garis pertama pertahanan iaitu termasuklah kulit, mukus, air mata, air liur, peluh dan asid perut akan bertindak sebagai penghalang untuk memerangkap dan membunuh kuman daripada memasuki badan. 

Apa yang anda perlu amalkan di dalam diet anda ialah:



SET DAILY ESSENTIAL 

1 x OmegaGuard™ 
1 x Vita-Lea® Iron Formula
1 x ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour
2 x Live Amazing" Paper Bag*
1 x Immunity Product Set Guide
1 x Immunity health information leaflet.
1 x Eco-Friendly Jute Bag (Green)*
 * While stocks last

Jangan lepaskan peluang dapatkan Promo ini



2nd line:

Apabila kuman dapat merempuh halangan pertama, mereka akan menghadapi pertahanan daripada pelbagai jenis sel-sel imun termasuklah sel-sel darah putih yang merupakan "Natural Killer Cells" yang berada  di bahagian kedua lapisan pertahanan anda. Manakala, interferon pula memainkan peranan penting dalam mengaktifkan dan meningkatkan tindak balas imun bagi melindungi diri anda daripada serangan kuman tersebut. 

Apa yang anda perlu amalkan di dalam diet anda ialah:

  • Biji labu, benih Plantago, Bunga Safflower, Japanese Honey Suckle yang semulajadi dapat meningkatkan tahap interferon dan menyediakan sokongan imun pada tahap sel, (Boleh baca ENTRYNutriferon baik pulih kulit saya dengan langkah yang pertama)
  • Karotenoid berperanan meneutralkan radikal bebas dan meningkatkan aktiviti sel-sel darah putih. (Boleh baca ENTRY di sini: Caratomax- Anti penuaan)
  • Bawang putih adalah antibiotik semulajadi yang kuat dengan membantu meningkatkan sel darah putih. ( Boleh baca ENTRY di sini: Testimoni kulit & Garlic)
  • Vitamin C merupakan tunjang paling penting dalam sistem imun. Ia meningkatkan sel-sel darah putih dalam misi pencarian, memerangkap dan memusnahkan aktiviti-aktiviti kuman. (Boleh baca ENTRY di sini: Vitamin C adalah Antioksidan Tubuh badan)


SET IMMUNE PROTECTION:

1 x Garlic Complex
1 x NutriFeron®
1 x CarotoMax®
1 x Sustained Release Vita-C Plus™
2 x Live Amazing" Paper Bag*
1 x Immunity Product Set Guide
1 x Immunity health information leaflet.
1 x Eco-Friendly Jute Bag (Green)*


* While stocks last

Jangan lepaskan peluang dapatkan Promo ini


3rd line: 

Line ini memberi tindak balas secara khusus kepada jenis kuman. Jika akan datang kuman itu menyerang kembali terhadap badan, ia akan bertindak balas dengan sewajarnya. Bagi memperbaiki kerosakan sel-sel anda ini, sel-sel anda perlukan resveratrol dan polifenol untuk pemulihan sel-sel yang lebih cepat. 

  • Resveratrol & Polifenol berperanan meningkatkan aktiviti sel pembunuh semulajadi semasa membaiki dan melindungi sel DNA.


SET ADVANCE PROTECTION


2 x Vivix® 
2 x Live Amazing" Paper Bag*
1 x Immunity Product Set Guide
1 x Immunity health information leaflet.
1 x Eco-Friendly Jute Bag (Green)*
* While stocks last

Beli 2 botol Vivix layak dapat CASH BONUS & FREE MEMBERSHIP

Jangan lepaskan peluang dapatkan Promo ini




Jika anda berminat dengan produk Shaklee 
terutama sekali SET TRIPLE IMMUNE ( Promo Oktober).
Jangan lupa untuk hubungi saya segera. 
Stok kini TERHAD!


Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)
COD: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau & sekitarnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...