Tuesday 4 October 2016

Pengedar Shaklee Negeri Sembilan: Terima Order Closing ESP & Vitamin C

Assalamualaikum. Hai Apa Khabar semua?

Hari ini saya cerita santai-santai sahaja. Almaklumlah sibuk menguruskan postage-postage Shaklee berkenaan order closing bulan lepas iaitu Promo ESP & Vitamin C.

Antara perkara pertama saya buat ialah membuat pembelian plastik shaklee di Pejabat Pos Bahau. Sebenarnya boleh je beli plastik dekat base courier poslaju. 

Almaklumlah saya keluar jam tengahari. Saya yakin plastik itu dah habis. Hehe. Jadi nak tak nak ambil la No giliran dekat Pejabat Pos Bahau ni. 


Pejabat Poslaju Bahau

Selepas setel beli plastik poslaju, saya terus ke rumah kak Ipar untuk mengambil 2 kotak shaklee yang baru sampai. Tapi lagi Shaklee lain yang saya beli ketika closing tak sampai lagi nih. Hope esok sampailah. :)



2 Kotak Shaklee baru sampai



Jom start packing! 
Serius saya jatuh bekerja dari rumah macamni. :)

** Jangan lupa untuk mendaftarkan diri menjadi AHLI SHAKLEE bagi mendapatkan PERCUMA VITAMIN C & LECITHIN. SAH hanya 1 - 15 Oktober 2016 sahaja. 

Berbaki 11 hari lagi untuk mendaftar.

Contact Agen Shaklee yang SAH. ***



Agak-agak apa isi yang ada dalam 2 kotak shaklee ini? Tapi ada drama la kejap. Kecut perut tiba. -.-"

Kesilapan teknikal diri sendiri. Memang kene makan Lecithin gamaknya. Sebaik betol saya order. 


Check vitamin tiba-tiba berderau hati 
"Aku ada beli Lecithin ke?"
Check dekat slip, "eh ada la."
Terus darah dalam badan berjalan dengan baik. Haha. Tiada unsur suspen lagi 
Rupanya Lecithin ini hak milik Jejak Diya Nadia ( Pengedar Shaklee Jenjarom Selangor) Sebaik check balik dekat buku log. Kus semangat.



Akhirnya setel! :)


Jika berminat dengan Produk Shaklee ini, hubungi saya pada whatsapp atau PM direct di Facebook.


Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira 
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.Syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Tel: 0136625745 (Whatsapp)
COD Area: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau, Bandar Seri Jempol dan sekitarnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...