Monday 3 October 2016

JOM TINGKATKAN IMUNISASI KULIT DAN DALAMAN BERSAMA SET IMMUNE PROTECTION

Apabila saya melihat PROMOSI bulan Oktober ini macam terasa rugi pulak jika tidak membelinya. 


Lagi-lagi Set Immune Protection ini antara set kegemaran saya untuk memulihkan permasalah Kulit Jerawat Kronik sejak Jan 2016.

Dari mula-mula kulit ini kronik, Nutriferon, Garlic dan Vitamin C telahpun menjadi peneman setia saya untuk atasi masalah ini dan akhirnya semakin pulih sehingga ke hari ini.

Sememangnya saya ambil ketiga vitamin dengan secara konsisten hingga ke hari ini. Itulah sebabnya saya makin jatuh cinta dengan Set kombinasi ini. Dah alang-alang bekalan dah nak habis, baik saya beli terus set Immune Protection ini kan? Lagipun offernya best!


Shaker Rubbermaid 828 ml 


Master Zura memperagakan Beg Jute Dari Shaklee


Boleh pulak tu beli special Price Jute Bag ( Offer price RM12.72 < Harga Biasa: RM22.89)dan Shaker Rubbermaid 828 ml (Offer Price RM23.32 < Harga Biasa RM39)

Walaupun set ini mengandungi caratomax sekali, tidak mengapapun sebab mak saya sememangnya peminat no 1 Caratomax ini.  Bab caratomax saya tak mencuba lagi tapi saya pernah kaji ianya bantu bab pulihkan jerawat.

Caratomax ni pulak salah satu vitamin Antioksidan jugak macam Vivix.

Cuma pada masa awal dahulu iaitu kulit tengah kronik, saya terus memilih Vivix. Hehe. Nak hasil yang cepatlah katakan. Tak sabau. Pergh hasil dengan Vivix memang menjadikan ianya tersangat POWER.

Laju pun laju taw! 
Bergabung dengan vitamin Detox yang lain.

Memang bagi Vivix ohsem la! Yeay! 

So korang kalau dah penat kulit tak juga baik-baik better pilih Vivix terus dan add on Set Detox yang lain.( Nak tahu sebab kenapa, kenelah PM saya ye)

Tapi kan ada juga terfikir nak beli yang Set Daily Essential Health ini. Masalahnya dah beli borong Set Promo ESP bulan lepas. 

So fikir-fikir better saya grab promosi bulanan Omega sahaja. Boleh Buy 2 get 5% less atau Buy 6 Free 1 terus.

Jadi kepada kalian yang inginkan saya menyelesaikan masalah kulit ke obesiti ke, saya boleh bantu kalian.

Masalah-masalah ini antara favourite saya. Hehe. Biasalah bila kurus, skin lebih cantik uolls!

Tapi dengan gaya pemakanan yang sihatlah. 

Jangan lupa Register Keahlian anda bersama Shaklee. Boleh dapat PERCUMA LECITHIN & VITAMIN C.


Syarat- syarat Keahlian Shaklee

Ini pula yang saya setelkan register pada pukul 4 petang tadi. 
Beliau membuat pembelian dengan 100 Uv (point) dari produk Shaklee, seterusnya layak mendapat Percuma Lecithin. 

Tapi jika anda berminat untuk mendapatkan Vitamin C secara percuma
Anda wajiblah membuat pembelian sebanyak 200 uv (point) dari produk Shaklee. 
Keahlian anda terus akan diberi secara Percuma dan anda juga layak dapat CASH BONUS. 

Inilah perbezaan antara keduanya kepada sesiapa yang register dari 1- 15 Oktober 2016
Tempoh sah 15 hari sahaja untuk yang PERCUMA.


Hubungilah Agen Shaklee Anda, 

Shaklee Independent Distributor
Faizah Syakira 
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.Syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Tel: 0136625745 (Whatsapp)
COD Area: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau, Bandar Seri Jempol dan sekitarnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...