Tuesday 25 October 2016

KERANA SHAKLEE, RAKAN SANGKAKAN SAYA LEBIH MUDA DARIPADA DIRINYA

Saya ada cerita.

Ceritanya berbunyi begini. Patutnya cerita minggu lepas.

Tapi disebabkan sibuk sampai lupo nak bebel benda ni dekat FB dan Blog


Kerana rakan saya up ceritanya petang ni pasal keremajaan kulit & juga usia kan.



So terkenanglah ada la rakan saya ni call saya nak register ahli (Beliau pun dah selamat jadi ahli Shaklee baru-baru ini. Hehe). Coaching lama giler la, borak punya borak sekali dia terjah saya satu soalan,

"Ko umur sama dengan aku ke weh?"

Aik dalam hati awat pulak kawan aku sorang ni. Krik krik krik 

Dup dap dup dap dibuatnya. 

Almaklumlah kami kenal pun nak masuk hampir setahun kan. Hehe. Masa jadi guru ganti sama-sama dahulu di SMK Batu Kikir, Negeri Sembilan

Lepas itu saya lontarkan kembali soalan kepadanya,

"Awat weh. Yelah sama umur dengan kau la."

Dia punya respon buat den terkezut kejap.

"Weh den selamo ni ingat kau bawah 2 thn dari umur den"

Saya apa lagi, "hah ko biar betol ni weh? Aiyo muda betol den" ( dalam hati cakap sebaik tak tua 2 tahun. Haha)

Tapi saya syak saya dikatakan muda tu. Maybe perangai saya yang ada nakal, yang ada kalanya main bolos saja. 

Penuh keanak-anakkan jadi tu yang efek muka pun nampak muda. (eh tiba-tiba mengaku jujur pulak kan. Biasalah anak bongsu. hahah)

Tambah pulak dah masuk tahun ketiga makan shaklee ni kan.

Ofcos lagi nampak mudaa kan. Upss! Dah makan Vivix

Mesti ada efek. Haha 

Telomere den panjang. Penting tu. ðŸ™ˆ

Nak baca lebih lanjut perbezaan saya dan dahulu boleh baca dekat ENTRY ini

Apa lagi jom makan shaklee! hehe. 

Jangan lupa register jadi ahli sekarang ye. Tengah offer hebat ni! Berbaloi-baloi taw. 




Jika anda berminat dengan produk Shaklee 
terutama sekali SET TRIPLET IMMUNE ( Promo Oktober).
Jangan lupa untuk hubungi saya segera. 
Stok kini TERHAD!


Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)
COD: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau & sekitarnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...