Saturday 8 October 2016

TESTIMONI: ESP SOYA YANG SEDAP, KEPUTIHAN HILANG DENGAN ALFAFA & HERBLAX KEMPISKAN PERUT

Assalamualaikum semua. 

Sudah laman rasanya saya tidak bercerita mengenai kisah bagaimana saya menjalani konsultasi dengan kesemua customer dan downline saya kan?

Rasa kalau sebut pasal konsultasi pastinya ianya adalah konsultasi secara eksklusif selepas pembelian. Betol atau tak?

Dahulu kalau kenangkan, memang konsultasi macam huru hara je. Macam kurang berkeyakinan. 

Lama-lama menjual shaklee dan saya sendiri merasa perubahan itu. Saya dah jumpa jalan lurus untuk saya bantu customer atau downline di luar untuk merasai #Shakleeffect dengan produk Shaklee. 

Sejak akhir-akhir ini saya lebih menekankan pemakanan sihat dalam kalangan customer dan anak-anak shaklee. Bukan apa saya sudah bereksperimen pemakanan ini since Februari 2016 untuk baik pulih skin kronik yang pernah saya hadapi. 

Akhirnya daripada pengalaman ini saya dapat merasai keberkesanan shaklee lebih bertambah laju dan ohsem ke atas kulit saya. 

Recovery ini memerlukan tempoh agak lama untuk kulit saya sembuh. Biasalah kulit yang ada alahan sekali mestilah kene pulihkan dari dalaman dan saya tengah mensadokan hati dengan amalan pemakanan yang sihat. 

Doakan saya kulit ini bertambah sihat. 

Jadi disebabkan inilah juga punca dimana saya merasakan keseimbangan pemakanan sihat sangat penting untuk sesiapa yang mengamalkan vitamin Shaklee. 

Nanti tiadalah yang habaq dekat Faizah, "Awat makan Vitamin ini asyik tak berkesan je"

Bagi saya jika anda merasakan keberkesanan shaklee tidak begitu WOW hasilnya, sebaiknya seimbangkan pemakanan sihat bersama shaklee. Inilah yang Nutritionist pesan semasa kelas Nutrisi. 

Eh banyak pulak saya bebelkan kan? 

Heheh.

Hari ini saya akan tunjukkan TESTIMONI 7 HARI bersama VITAMIN SHAKLEE. Testimoni ini daripada anak shaklee, Diya Nadia yang baru register dengan saya pada bulan September lepas.   

Ketika register tersebut beliau telah membeli Alfafa & Herblax sahaja. Almaklumlah sudah lama tidak mengamalkan produk shaklee. Jadi saya suggestkan kepadanya untuk memulakan dengan Set Detox mengikut budget yang beliau ada. 

Dalam masa 7 hari Mealplan yang saya beri, inilah feedback yang diberinya kepada saya.





Nak SLIM macam diya?
ANDA wajib tahu khasiat Herblax ini:
  • Membantu mengempiskan perut 
  • Membersihkan najis yang tersekat
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut.
  • Membantu Mengurangkan masalah sembelit
  • Membantu mengembalikan semula proses semulajadi pembersihan usus (natural bowel movement)

Ramuan yang terkandung didalam Herb-Lax Shaklee 


  •  Alfalfa Leaves - Membersihkan usus,darah dan hati.
  • Anise Seed - Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan
  • Blue Malva Flower -Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.
  • Barkthorn Bark - Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakkan dan memberi lembapan kepada usus.
  • Culver's Root - Membantu masalah lebihan air dalam badan dan bagus untuk asma.
  • Fennel Seed(Jintan Manis)- Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol.Membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.
  •  Licorice Roots - Membantu proses detoksifikasi
  • Rhubarb Root- Herba yang banyak digunakan dalam perubatan cina sebagai antibiotik.
  • Senna Leaves - Merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut,mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.

Manakala Testimoni ketiga Diya pula ialah dari ALFAFA;

Serius tak sangka keputihan  boleh hilang seawal 6 hari mealplan yang diikutnya. Selalunya yang mengambil Alfafa sahaja perlukan add on Garlic. Barulah selesai masalah yang dihadapinya. 

Namun dengan Diya seawal 6 hari sudah hilang. Ohsem Mealplan yang saya buat ini menjadi dekat Diya (Pengedar Shaklee Jenjarom Selangor) . 

Nak tahu khasiat Alfafa? 


  •  Melegakan keletihan 
  • Mengurangkan asma
  • Membantu melawan alahan/eczema
  •  Merawat masalah keputihan 
  • Meneutralkan asid dalam badan
  • Membantu mencuci hati, darah dan usus
  • Mencegah dan merawat arthritis
  • Bertindak ala-ala kacip fatimah (untuk wanita)
  • Membantu menyerap kolestrol
  • Membantu menghapuskan lemak
  • Memperbaiki kulit dan hidung sensitif, kurap
  • Mengurangkan masalah sembelit
  • Mencegah penyakit jantung, strok, darah tinggi
  • Memperbaiki sel-sel kanser dan membantu membuang tumor

Last sekali baru- baru ini beliau menambah ESP. Tup-tup promo pulak. Memang beruntunglah Diya membelinya. 

Mula-mula Diya risau ESP rasa susu. Tapi saya kata tak rasa susu, rasa soya. 

Alih-alih pagi semalam mesej saya. 
Suka sangat beliau dengan ESP nampaknya. :)

InsyaAllah history Diya dengan Gastrik pasti dapat dipulihkan dengan ESP ini secara konsisten. Anda mengalami gastik dan ulu hati cubalah dengan ESP.



ESP ini susu ke? 
Bukan soya ke?
Soya dan susu sama ke?


Anda rasa bagaimana?
Saya yang bukan penggemar susu pun boleh jatuh cinta dengan ESP ini.
Serbuk ESP shaklee ini merupakan sumber protein soya yang lengkap iaitu 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi termasuk 9 amino asid penting yang diperlukan untuk proses sintesis protein tubuh.
Apa yang best lagi tentang ESP ini kepada yang bukan penggemar susu;
😍 Ianya menyediakan tenaga bekalan dan membantu menahan rasa lapar
😍Mengandungi 5 vitamin B penting, separuh daripada Nilai Harian kalsium, serta isoflavon soya. Kajian menunjukkan bahawa soya dapat membantu menyeimbangkan semula hormon semasa tempoh peralihan menopaus.
😍 Protin soya BUKAN GMO ini dihasilkan di bawah Program Pengekalan Identiti atau Identity Preservation Program (IPP)
Jadinya disebabkan ada yang tak suka susu tapi terpaksa mencari sesuatu untuk kalsium, jangan risau ESP pun mengandungi juga kalsium.

So sesiapa yang takut minum susu, tapi inginkan kalsium. Pada masa sama takut tulang mereput akan datang. Mohon dapatkan ESP segera atau pil KALSIUM ostematrix pun ada. :)

Daripada yang Diya pilih ini, insyaAllah simptom pedih ulu hati dan gastrik akan dapat diatasi. Sebabnya ESP & Alfafa itu banyak akan membantu beliau pulihkan dalaman perut.

Jika anda menghadapi sebagaimana beliau hadapi, bolehlah cuba dengan set ini. Tapi kebiasaannya saya akan add dengan peppermint sekali merawat usus dan perut. 


Jika anda berminat untuk dapatkan Vitamin Shaklee, hubungi saya dengan kadar segera. 




Shaklee Independent Distributor



Faizah Syakira 
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.Syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Tel: 0136625745 (Whatsapp)
COD Area: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau, Bandar Seri Jempol dan sekitarnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...