Thursday 27 October 2016

TESTIMONI KULIT YANG PERNAH SAYA ALAMI SEBELUM INI ( KULIT KOMBINASI JERAWAT KRONIK DAN ALAHAN)



Haa tu dia! Mana satu yang di dahulukan? Hari ini sana sini sibuk bekerja. Keluar awal pagi pulang lewat malam. Kesihatan diabaikan begitu sahaja. 

Janji duit yang dicari dapat dimiliki. Malangnya tanpa mereka sedar, mereka terpaksa membeli kesihatan dengan kekayaan yang mereka ada.

Bila makan di luar, terlupa diri seketika. Selagi ada menu semua mahu dipesan memenuhi meja. Akhirnya perut penuh nak jalan pun menggah.

Yang sedihnya makanan yang dikaut tanpa mereka sedar menjadi racun pada kesihatan. Akhirnya kerakusan menikmati makanan menjadi senjata "pembunuh" kesihatan.

Akhirnya, ubat di makan sebagai makanan.

Duit ringgit yang dicari sehingga mengabaikan kesihatan menjadi alat untuk membayar kembali nikmat "hidup sihat"

Aih dah jom kita tukar gaya hidup kita lebih sihat. 

Sedangkan saya pun menerima hidayah mengubah gaya pemakanan ini pun setelah mendapat KULIT BERJERAWAT KRONIK & ALAHAN. Sadis sungguh. 

So sesiapa yang memilih saya sebagai Agen Shaklee mereka, saya lebih kepada memberikan Mealplan dan Vitamin Shaklee bagi memberikan keberkesanan lebih laju kepada kulit dan juga dalaman. 

Saya nak orang beli dengan saya dengan pilihan vitamin yang tepat dan merasakan keberkesanannya hingga jatuh hati kepada vitamin tersebut. 

Sebabnya dahulu saya pernah rasa, saya beli shaklee tiap-tiap bulan tapi masih juga kulit tidak berubah apa sekalipun. Sekali saya jumpa doktor dan doktor benarkan saya ambil shaklee serta dalam pada masa sama mengubah gaya pemakanan. 

Alhamdulillah inilah hidayah yang Allah ingin tunjukkan pada saya. 

Now inilah masanya untuk saya bantu kalian pula kan? :)

Eh chop sebelum itu baca juga link kedua saya ini > Perubahan selama 3 tahun bersama Shaklee dan juga Contoh makanan yang saya amalkan selama 9 bulan. 

Doakan permukaan bulan di wajah saya kembali anjal. Aminnn. 


TESTIMONI KULIT DARIPADA DIRI SAYA SENDIRI 


Adakah anda pernah mengalami seperti saya?

Sungguh saya katakan ianya zaman kegelapan ketika skin ting tong. Huwaa 

Nangis weh.


But now still fobia makan benda yang beri alahan dan sekarang Allah dah beri saya semangat kembali. Dah beri saya macam-macam hidayah.

Syukur juga doa Master-master Shaklee yang saya kirimkan pada mereka untuk dimakbulkan ketika mereka dijemput menjadi tetamu Allah (Umrah) pada tahun lepas dan awal tahun ini.

Alhamdulillah sangat-sangat Allah beri saya idea dan bukakan hati saya berjumpa dengan doktor walaupun pada awalnya takut giler.

Syukur sangat Allah mempertemukan saya seorang doktor yang bantu berikan saya cara pemakanan yang sihat dan sekarang inilah masanya misi saya membantu kalian di luar sana.

Ini amanah Allah.

Apa yang penting saya tak nak anda beli vitamin Shaklee tanpa ubah pemakanan.

Pendapat saya, itu hanya sia-sia. Duit macam burn.

Saya pernah melalui perasaan begini. Saya tak nak anda melalui perkara yang sama saya buat dahulu.

Apa yang penting, makan shaklee saya akan pastikan anda benar-benar jatuh cinta dengan produk ini.

Dengan syarat marilah kita bertukar gaya yang lebih seimbang dengan pemakanan berkhasiat disamping vitamin-vitamin yang sememangnya tip top memberikan kebaikan kepada tubuh badan kita.

Hanya kita je harus betol-betol menukarnya.

InsyaAllah saya doakan anda gembira dengan hasil vitamin Shaklee yang anda pilih  paling penting self-confident anda kembali naik dibandingkan sebelum ini. InsyaAllah Chaiyok-chaiyok.


Saya Agen Shaklee Yang Sah membantu dari segi pemakanan dan juga kulit serta dalaman. InsyaAlla 


Whatsapp saya ke 0136625745 (Faizah)
.
#sayajualShaklee #SetJerawat #Setdetoks#PermukaanKulitMasihMacamBulan #ParutMasihAda #HopeDiriSayaKuatUntukMemilihPemakananLebihSihat


Jika anda berminat dengan produk Shaklee 
terutama sekali SET TRIPLET IMMUNE ( Promo Oktober).
Jangan lupa untuk hubungi saya segera. 
Stok kini TERHAD!


Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)
COD: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau & sekitarnya


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...