Wednesday 31 August 2016

MAJLIS AQIQAH CUCUKU

Assalamulaikum semua. Selamat Hari Kemerdekaan yang ke-59.

Syukur Alhamdulillah kita masih lagi hidup aman dan damai di bumi Malaysia. Terima kasih buat pejuang-pejuang terdahulu yang sanggup bergadai nyawa mendapatkan kemakmuran negara ini. 

Oleh sebab kita menyambut Hari Kemerdekaan yang jatuhnya hari Rabu, kami warga Shaklee pun agak kesibukan jugalah beberapa hari ini dan terutamanya hari ini iaitu Closing bagi bulan Ogos. Tapi Ostematrix masih belom lagi tutup promosi ya. Hehe. Masih lagi dapatkan harga runtuh kaw-kaw dengan saya. 

So hari ini nak update cerita santai-santai je. 

Ceritanya lebih kepada suasana Majlis Aqiqah anak cucu saya. Anak cucu? haha macam tak percaya pun ye gak. Tapi saya lebih muda dari maknya (anak buah). Ni kira kami ikut pangkat-pangkat dalam keluarga la. 

Ikut susur jalurnya begitulah. Uwan mudo ni. (Uwan tu panggilan nenek untuk orang nismilan). 

Maaf la saya lupa snap gambar pelamin baby. Ambil gambar baby je. Tapi baby ni serius skin cantik giler dan pengasuhnya pun baik je jaga. Siap request lagi tolong restock Herbal Blend Shaklee untuk si baby ni. Haha. 

Saya syak kulit baby gebu macam anak che ta memang hasil sapuan Herbal Blend ke atas bayi ini. Ohsem la pengasuh ni!

Thank you menggunakan lotion herbal blend ni ke anak cucu saya yang gebu sangat-sangat ni. :)


Family & sedara mara





Serius geram weh anak cucu aku ni. Haha. 
Siap ada crown ni. Tapi uwan lupo pulak namo eh. -.-'
Osah uwan den ni kan? haha
Lagi satu macam anak che ta gebunya. 
Wewitt!




Ibu baby yang pegang anak cucu den ni.
Orang sebelah tu adik kepada si ibu ni.
cun kan anak buah den?
hehe.
tu dapat cucu gebu camni. hehe



Inilah yang digunanya dekat pengasuh si baby ni.
Ibunya cakap memang pengasuh tu sangat rajin sapu satu badan si baby. 
Patutlah gebu dan kulitnya sangat cantik weh!
Sampai kita pun geram jadinya. Hahaha.
Saya pun sama menggunakan produk ini juga untuk disapukan 1 muka ni.

So anda di luar sana ada Herbal Blend ni sapu je satu badan okeh. 
Tiap-tiap bulan tak sah saya tak restock ni. 
Bila restock, memang licin aja. 
Tak boleh putuslah bekalan ni. 
Siapa pakai konsisten, memang akan tahu betapa bestnya lotion. 

Anda nak cuba?Beritahu saya di Whatsapp atau PM direct di Facebook.

Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira 
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.Syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Tel: 0136625745 (Whatsapp)
COD Area: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau, Bandar Seri Jempol dan sekitarnya


2 comments:

Unknown said...

Ya Allah.. Comelnya bby tu. Putih dan bam bam :D

Selamat hari merdeka..

cikkyra90.blogspot.com said...

memang terlebih comel pun. tak larat nak dukung. haha. semangat sangat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...