Tuesday 23 August 2016

SEMALAM COD OMEGA GUARD DI BAHAU

Semalam saya ada buat COD Omega Guard di Taman Meranti, Bahau. 



Nak tahu siapa yang boleh ambil OMEGA yang penuh dengan DHA ni?

1. Bayi dalam kandungan ibu hamil (melalui ibu di peringkat kehamilan)2. Golongan kanak-kanak 1 tahun ke atas untuk perkembangan otak3. Ibu hamil yang mahukan perkembangan dan fungsi otak yang lebih baik bagi bayi dalam kandungan mereka4. Ibu menyusu untuk disalurkan kepada bayi melalui susu ibu5. Golongan pelajar sekolah dan pelajar universiti yang mahu sentiasa fokus dan meningkatak daya ingatan6. Golongan wanita dan lelaki yang mahu bebas darah tinggi dan kolestrol terkawal7. Mereka yang berdiet. OmegaGuard dikenali sebagai pembakar lemak mendap yang unggul8. Warga emas yang mengalami masalah sakit sendi. OmegaGuard membantu mengurangkan rasa kesakitan (inflammation)

Siapa nak selit order lagi, beritahu saya okeh.



Dalam pada tu, dapat juga whatsapp daripada customer yang mengalami morning sickness yang agak teruk bagi saya. Apa segala dimakannya semua tak boleh dimasukkan dalam mulut dan air pun sama. Sampai beliau sendiri pun pening kepala bila memikirkan kenapa morning sickness itu berlaku. 

Mealshake dan Performance drink pun sama tak boleh ditelannya. Saya pula rasa risau akan keadaannya. 

Saya bertanya juga pada Master Laila, apa perlu kita beri. Barulah saya tahu yang morning sickness ini vitamin B amat penting diambil. Bila saya tanya customer adakah beliau mengalami seperti ada angin di dalam. Beliau respons ada. So saya pun cadangkan beliau B complex dan Peppermint. 

Bila saya fikir-fikir balik, patutlah B complex tu penting diambil sebelum untuk plan zuriat dan lepas tu kita continue balik sehingga hamil dan pantang. 

Nampaknya wanita memang tak boleh tinggal sepanjang umurnya dengan b complex la gitu kan. Hehe. 

Macam-macam saya fikirkan mengenai kesihatan customer. La ni dapat whatsapp kene tahan ward. Tiada lagi berita daripadanya lagi ni. Rasanya masuk air tu. Sebab dia sendiri cakap begitu lemah sangat. Segala makanan tak boleh masuk. 

Anda semua di luar ada tak petua-petua untuk morning sickness yang begini teruk untuk atasi. Kalau ada meh bagi tips. 

Serius i risau keadaanya. Hope morning sickness customer saya tu ok dah. Amin...

1 comment:

ZULHILMI TEMPOYAK said...

nice sharing. ok dah tau serba sikit pasai shaklee. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...