Sunday, 18 December 2016

SELAMAT HARI JADI ANAK BUAH KE-3

Tanggal 12 Disember 2016, genaplah umur 6 tahun si Damia Hannah. Jadi Mak sunya asyik cerita mengenai shaklee tak sudah-sudah kan, apa lagi kasi peluanglah kalian yang membaca hilangkan stress melihat gelagat-gelagat mereka ini. 

Secara total 7 orang sudah anak buah sekarang ni. Weh! Terasa tua kejap! Nangis. haha.

Jom layan dengan gambar-gambar mereka. 


Damia Hannah tengah potong kek



Eh! Terlolap pulak deh. 
Tahun depan masuk darjah 1 ni



Mohd Izz Harraz, cucu sulung boy setelah 3 orang yang pertama 
berderet-deret dengan gegirl. Hehe



Mee Kari Kakak Ipar. 
Sesiapa yang Area bahau ingin tempah brownie ke atau apa-apa ajalah, 
boleh je contact Faizah. 
Kakak ipar memang buat benda-benda macamni.



Haaa budak debab ni dah 3 bulan usianya. 
Mohd Asyraf ni mak su sendiri tak larat nak dukung taw. 
Bam bam sangat. Hehe



Harraz dengan 'Aqilah Amani.
Siap kongsi-kongsi air tu. 
Haha. So sweet anak buah mok chu ni.



Lupa pula, yang tengah berdiri tu Si Soffiya.
Umur 6 tahun.
Lagi 2 orang tak mahu dipertontonkan. 
Al maklumlah gadis remaja. 
Weh terasa tua pulak panggil mereka dengan gadis remaja. Haha.
Sorang tu nak masuk tingkatan 1 tahun depan. 
Sorang lagi tahun hadapan darjah 6. 

Itu sahaja hidangan gambar petang ini. Hehe

Santai-santai aja entry ahad kali ini. :)





5 comments:

nadhie wueen said...

Comelnya... selamat hari jadi juga dari acik ;D

Faizah Syakira said...

secomel mok chunya. haha perasan je lebih :P

Warisan Petani said...

Happy birthday Damia Hannah.

Azhafizah Md Nor said...

selamat hari jadi untuk anak buah :)

cikkyra blogspot said...

tq aunty2 semua :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...